علت سقوط سنگ نورد اصفهانی تعیین شد

به گزارش مرجع مقالات، کمیته فنی هیات کوهنوردی استان اصفهان نتیجه آنالیز حادثه سقط سنگ نورد نونهال را اظهار داشت.

علت سقوط سنگ نورد اصفهانی تعیین شد

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، نشست کمیته فنی هیات کوهنوردی استان اصفهان برای آنالیز علت سقوط سنگ نورد نونهال امروز برگزار و مقصران آن معین شدند.

بیانیه کمیته فنی به توضیح زیر است:

1- خطای انسانی در مرحله اول توسط حمایت چی رخ داده که در خصوص نونهال نفر دوم {آرمان غیاثی}، سرداور باید شخصا هارنس (جایگاه فرود) را کنترل یا تفویض اختیار به داور راستا می نمود تا موارد خطا و ایمنی را کنترل نهایی می کرد و متأسفانه این مورد توسط سرداور صورت نپذیرفته است.

2- دیواره سالن برگزاری مسابقات سنگ نوردی در حد استاندارد لازم برای انجام مسابقات نبوده و تشک های آن به تعداد کم و غیراستاندارد بوده است و در کل ایمنی راستا صعود رعایت نشده است.

3- این مسابقات بدون هماهنگی و اخذ مجوز از هیات استان برگزار شده است و سالن ورزشی ایثار فولادشهر بدون دریافت مجوز اقدام به برگزاری مسابقه و در اختیار قراردادن آن مکان ورزشی کرده است.

4-عدم اطلاع رسانی از سوی برگزار کنندگان مسابقه در خصوص حادثه به هیات استان، اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان و فدراسیون کوهنوردی و صعودهای ورزشی

5- برگزار کنندگان مسابقات باشگاه از کهن می باشد که دارای پروانه فعالیت رسمی از اداره کل ورزش وجوانان استان اصفهان تا تاریخ 25//1399 می باشد.

6- کادرفنی اجرای مسابقات دارای کارت مربیگری مرتبط با این رشته و دوره بازآموزی را سپری کردند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 9 آبان 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: atusocialscience.ir شناسه مطلب: 370

به "علت سقوط سنگ نورد اصفهانی تعیین شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "علت سقوط سنگ نورد اصفهانی تعیین شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید