فوت یک کودک در استخر دنیا آرای اهواز ، استخر مجوز نداشت!

به گزارش مرجع مقالات، رییس هیات شنا، شیرجه و واترپلو خوزستان از فوت یک کودک 9 ساله در استخر دنیا آرای اهواز اطلاع داد و گفت: این استخر فاقد مجوز فعالیت بوده است.

فوت یک کودک در استخر دنیا آرای اهواز ، استخر مجوز نداشت!

به گزارش خبرنگاران، بابک حسامیان رییس هیات شنا، شیرجه و واترپلو خوزستان گفت: متاسفانه یک پسر 9 ساله در استخر دنیا آرای اهواز دچار غرق شدگی شد. گویا پس ازبیرون آوردن این کودک از آب، او در محل استخر احیا می گردد ولی پس از انتقال به بیمارستان فوت می گردد.

وی با بیان این که استخر دنیا آرا جزو استخرهای فاقد مجوز فعالیت در استان خوزستان است، ادامه داد: ما برای این که استخرهای استان در پی کسب مجوز فعالیت باشند بسیار کوشش نموده و این روند ادامه دارد اما توجه لازم صورت نمی گیرد. طی مکاتبات با مسئولان استخرهای خوزستان از آنها خواسته ایم استانداردسازی نموده و مجوز فعالیت دریافت نمایند و وقتی به این مهم توجه نمی گردد، متاسفانه نتیجه کار غرق شدن یک کودک در استخر است.

رییس هیات شنا، شیرجه و واترپلو خوزستان در پاسخ به این سوال که آیا نجات غریق در محل استخر دنیا آرای اهواز حضور داشته است؟ مطرح کرد: گویا یکی دو نجات غریق در محل استخر بوده اند که این تعداد کافی نیست و درد همین است که روی بُعد امداد و نجات استخرها، نظارتی نمی گردد و این مهم نیز برعهده هیات نجات غریق استان است.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 17 تیر 1402 بروزرسانی: 17 تیر 1402 گردآورنده: atusocialscience.ir شناسه مطلب: 2253

به "فوت یک کودک در استخر دنیا آرای اهواز ، استخر مجوز نداشت!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فوت یک کودک در استخر دنیا آرای اهواز ، استخر مجوز نداشت!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید