قرعه خوب در مسابقات آسیایی روی کسب سهمیه المپیک تاثیر گذار است

به گزارش مرجع مقالات، شاهین موسوی گفت: قرعه کشی خوب در مسابقات آسیایی روی عملکرد بوکسور های کشورمان در انتخابی المپیک تاثیر گذار است.

قرعه خوب در مسابقات آسیایی روی کسب سهمیه المپیک تاثیر گذار است

با تور ارزان عمان لحظه آخری از سفری عالی برای کسب آرامش لذت ببرید و با شهرهای زیبای صلاله و مسقط آشنا شوید.

شاهین موسوی ملی پوش تیم ملی بوکس ایران در گفت و گو با ، بیان نمود: شرایط تمرینی که پشت سر گذاشتیم، بسیار خوب بود و امیدوارم بتوانیم عملکرد خوبی روی رینگ از خودمان ارائه بدهیم. قرعه کشی بسیار مهم است و بر روی عملکرد بوکسور تاثیر می گذارد. امیدوارم در بازی اول بوکسور های کشورمان به مصاف حریفان ضعیف تر بروند.

او در ادامه مطرح نمود: با بیشتر بوکسور هایی که در رقابت های انتخابی المپیک حضور دارند بازی نموده ام و نسبت به آن ها شناخت لازم را دارم. البته باید گفت که تمام بوکسور های حاضر در آسیا از بهترین های بوکس هستند.

او در خاتمه اظهار کرد: تمام بوکسور ها برای کسب سهمیه و خوش رنگ ترین مدال در انتخابی المپیک 2020 توکیو حضور پیدا کردند. از هر بوکسوری که درباره کسب سهمیه المپیک 2020 سوال بپرسید می گوید بیشترین کوشش را برای بزرگترین رویداد ورزشی می نماید. هر 8 بوکسور ایرانی لایق کسب سهمیه المپیک هستند و امیدوارم با دعای مردم بهترین نتایج را در این دوره ار رقابت های انتخابی المپیک کسب کنیم.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 7 فروردین 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: atusocialscience.ir شناسه مطلب: 726

به "قرعه خوب در مسابقات آسیایی روی کسب سهمیه المپیک تاثیر گذار است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قرعه خوب در مسابقات آسیایی روی کسب سهمیه المپیک تاثیر گذار است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید