ماجرای سردخانه های موقت آمریکا برای کشته شدگان کرونا

به گزارش مرجع مقالات، مقامات ایالت نیویورک آمریکا برای رسیدگی به اجساد کشته شدگان بیماری کرونا در بیمارستان های این شهر، سردخانه های موقتی را دایر کردند.

ماجرای سردخانه های موقت آمریکا برای کشته شدگان کرونا

جهت دریافت خدمات اجرای نمونه طراحی روف گاردن با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. روف گاردن و بام سبز با بهترین قیمت و بهترین کیفیت را از ما بخواهید.

به گزارش گروه اجتماعی خبرنگاران مقامات ایالت نیویورک کنار بیمارستان بلوو در منهتن، سردخانه ای موقت به پا کردند تا بتوانند اجساد روزافزون ناشی از مرگ ومیر بر اثر ویروس کرونا در این شهر را مدیریت نمایند!

پایگاه خبری ایندیپندنت نوشت، روز چهارشنبه 25 مارس عکس هایی از چند مورد چادر سفید گنبدشکل و کامیون های یخچال دار بیرون بیمارستان بلوو منتشر شد که توسط خدمه مسلح ارتش و دفتر پزشکی قانونی شهر اداره می شدند.

این در حالی است که مقامات هشدار دادند سردخانه های شهر تا هفته آینده به حداکثر ظرفیت خود می رسند؛ به گزارش وب سایت پولیتیکو به وزارت امنیت آمریکا گزارش داده شده است که ظرفیت موجود در این زمینه در هفت روز به انتها می رسد.

آندرو کوئو فرماندار نیویورک روز چهارشنبه گفت: بیمارستان ها فاصله چندانی تا پر شدن ندارند؛ محتمل است تا بیش از 140 هزار تخت بیمارستانی مورد احتیاج باشد که بسیار فراتر از ظرفیت کنونی 53 هزار تخت است.

نیویورک در روز های گشته به مرکز شیوع ویروس در آمریکا بدل شده و در عین حال دست به بعضی از اقدامات موجود برای جلوگیری از گسترش این ویروس زده است.

در سطح ایالت نیویورک نتیجه آزمایش بیش از 30 هزار نفر مثبت شده است و 285 نفر جان خود را از دست داده اند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 10 فروردین 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: atusocialscience.ir شناسه مطلب: 734

به "ماجرای سردخانه های موقت آمریکا برای کشته شدگان کرونا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ماجرای سردخانه های موقت آمریکا برای کشته شدگان کرونا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید