محدودیت ترافیکی در جاده های تهران &ndash شمال ، کندوان فردا یک طرفه می گردد

به گزارش مرجع مقالات، مسئول سالن عملیات مرکز مدیریت راه ها گفت: در جاده کندوان، تردد وسایل نقلیه از ساعت 13 فردا تا ساعت 2 بامداد روز سه شنبه از کرج به سمت مرزن آباد ممنوع است.

محدودیت ترافیکی در جاده های تهران &ndash شمال ، کندوان فردا یک طرفه می گردد

خبرنگاران: ایمان محرابی نیا در تشریح آخرین وضعیت ترافیکی محورهای پرتردد کشور، گفت: در حال حاضر 2226 دستگاه تردد شمار جاده ای در محورهای مواصلاتی کشور فعال است و تردد خودروها را رصد می نماید .

مسئول سالن عملیات مرکز مدیریت راه ها گفت: در شبانه روز گذشته تردد نسبت به روز قبل حدود 6 درصد کاهش داشت، در همین مدت بیشترین تردد بین ساعات 18 تا 19 و کمترین تردد بین ساعات 4 تا 5ثبت ثبت شد.

  • محدودیت ترافیکی جاده ها تا روز سه شنبه 22 مرداد

وی اعلام کرد: با توجه به تعطیلات عید سعید قربان،تردد موتور سیکلت تا روز سه شنبه از جاده کندوان، محور هراز جاده فیروزکوه و محور تهران-سمنان-مشهد و بالعکس ممنوع است.

محرابی نیا گفت: در محور کندوان تردد انواع تریلر و کامیون و در محور هراز تردد تریلرها کماکان ممنوع است.

وی ادامه داد: در جاده چالوس، تردد وسایل نقلیه از ساعت 13 فردا تا ساعت 2 بامداد روز سه شنبه از کرج به سمت مرزن آباد ممنوع است و سپس در ساعت 16 با اعلام پلیس راه، این محور از مرزن آباد به سمت کرج یک طرفه می گردد.

مسئول سالن عملیات مرکز مدیریت راه ها یادآور شد: در محور هراز تردد کامیون غیر از حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت 6 تا 24 فردا ممنوع است .

وی تأکید کرد: در صورت افزایش تردد ها و کمبود گنجایش خودرو در سطح راه ها، پیش بینی می گردد محدودیت های مقطعی ترافیکی از راستا های شمال به جنوب یا جنوب به شمال هراز و کندوان در راستای تخلیه بار ترافیکی اعمال گردد.

  • محورهای مسدود به علت نبود ایمنی

محرابی نیا گفت: در حال حاضر محور فرعی شمشک-دیزین، محور رامیان- اولنگ-شاهرود ، جاده قدیم خرم آباد-پل دختر ، محور اهرم-فراشبند ، جاده شهداد-اندوهجرد و محور شهداد-نهبندان به دلیل نبود ایمنی مسدود است.

مسئول سالن عملیات مرکز مدیریت راه ها گفت: غیر از محورهایی که ذکر شد، در حال حاضر اغلب محورهای مواصلاتی کشور باز است و تردد در آنها جریان دارد.

  • پرترددترین جاده های کشور

وی اضافه نمود: در شبانه روز گذشته بیشترین تردد خودرو در آزادراه کرج-تهران، آزادراه قزوین-کرج، آزادراه تهران-کرج و آزادراه کرج-قزوین ثبت شد.

منبع: چمدان
انتشار: 17 شهریور 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: atusocialscience.ir شناسه مطلب: 217

به "محدودیت ترافیکی در جاده های تهران &ndash شمال ، کندوان فردا یک طرفه می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "محدودیت ترافیکی در جاده های تهران &ndash شمال ، کندوان فردا یک طرفه می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید