محمود زاده: نام شجاعیان نمی تواند به لیست استقلال اضافه گردد

به گزارش مرجع مقالات، رئیس کمیته جابجایی سازمان لیگ فوتبال گفت: با توجه به شرایط موجود، نام داریوش شجاعیان نمی تواند به لیست استقلال اضافه گردد.

محمود زاده: نام شجاعیان نمی تواند به لیست استقلال اضافه گردد

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، فریبرز محمود زاده رئیس کمیته جابجایی سازمان لیگ گفت: در تاریخ 98/10/23 خلیل زاده رئیس هیئت مدیره باشگاه استقلال به طور رسمی نام داریوش شجاعیان را از لیست حذف کرد. زمانی که مدیریت باشگاه نام یک بازیکن را به دلیل مصدومیت از لیست خارج می نماید، کارت بازی آن بازیکن باطل می گردد. در تاریخ 9 تیر ماه به بهاروند پیشنهاد دادم که باشگاه ها بتوانند از بازیکنان مصدوم و آموزشگاه بهره ببرند. سازمان لیگ این طرح را مصوب کرد تا باشگاه ها بتوانند از 5 بازیکن استفاده نمایند.

او اضافه نمود:، چون نام شجاعیان از لیست خارج شده از فیفا استعلام گرفتیم و فیفا درباره بازیکنان آموزشگاه این اجازه را داد که به لیست اضافه شوند، اما در خصوص استفاده از بازیکنان مصدوم واضح شرح نداده است.

محمودزاده ادامه داد: فیفا صراحتا اعلام نکرده که شجاعیان می تواند بازی کند یا خیر و تا این لحظه هم نتوانستیم موافقت این بازیکن را برای بازی بگیریم، چون با پنجره جابجایی منافات دارد. کارت اولیه شجاعیان باطل شده و دنبال این هستیم که این بازیکن به تیمش برگردد. حتی در نظر داشتیم به وسیله سهمیه آزاد این بازیکن را به تیم اضافه کنیم، اما قرارداد این بازیکن به نوعی است که او همچنان تحت قرارداد باشگاه هست و نمی تواند از سهمیه آزاد هم بهره ببرد. تا این لحظه پاسخ برای جذب شجاعیان در استقلال منفی است.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 1 مهر 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: atusocialscience.ir شناسه مطلب: 1127

به "محمود زاده: نام شجاعیان نمی تواند به لیست استقلال اضافه گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "محمود زاده: نام شجاعیان نمی تواند به لیست استقلال اضافه گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید