مدافعان ایران روز سختی خواهند داشت، اسکوچیچ باید خودش را ثابت کند

به گزارش مرجع مقالات، کریم بوستانی در مصاحبه با خبرنگاران گفت: روز سه شنبه بازی سختی برابر عراق خواهیم داشت. عراق یک تیم کاملاً فیزیکی و جنگنده است، آنها مهاجمان خوبی دارند که می توانند از لحظه های به دست آمده، استفاده نموده و دروازه ما را به خطر بیندازند بنابراین باید مدافعان ما هوشیار باشند و اشتباه نکنند زیرا یک اشتباه باعث خواهد شد تا موقعیت ما برای رفتن به مرحله بعد به خطر بیفتد.

مدافعان ایران روز سختی خواهند داشت، اسکوچیچ باید خودش را ثابت کند

به گفته وی، به طور حتم اسکوچیچ برای ملاقات برابر عراق باز هم با چند تغییر تیمش را روانه این بازی حساس خواهد نمود. او می داند که این ملاقات سرنوشت سازترین بازی این گروه خواهد بود. سه تیم ایران، بحرین و عراق شرایط سختی دارند و هر تیمی که نتیجه را به حریف دیگر واگذار کند، باید چهار سال دیگر منتظر بماند تا شاید بتواند به جام جهانی صعود کند.

وی گفت: ما در خط حمله مهاجمان زهرداری داریم، آزمون و طارمی در حال حاضر بهترین مهاجمان ما هستند، شناخت خوبی از یکدیگر پیدا نموده و همه امید دارند که این دو بتوانند مقابل عراق گلزنی نمایند. در خط هافبک هم نفرات خوبی داریم که می توانند با هافبک های عراق بجنگند و توپ و میدان را از آن خودشان نمایند. در خط دفاع باید دقت بالایی داشته باشیم. شرایط برای مدافعان ما سخت خواهد بود؛ آنها باید بدون استرس و با خونسردی کامل پا به این بازی حساس بگذارند و نباید اجازه دهند عراقی ها صاحب ضربات ایستگاهی شوند و موقعیت شوت زنی پیدا نمایند چون آنها در این زمینه تبحر خوبی دارند. علاوه بر این، بیرانوند قطعاً درون دروازه بیرانوند خواهد ایستاد؛ دروازه بانی که عملکرد خوبی داشته و حالا در اروپا تجربیات گرانبهایی کسب نموده؛ او هم باید هوشیار باشد و با آمادگی و روحیه خوب، وارد این بازی پراسترس گردد.

پیشکسوت فوتبال ایران ابراز امیدواری کرد و گفت: تیم ملی کشورمان برنده این بازی حساس خواهد بود. با برد برابر عراق می توانیم به مرحله بعد صعود نموده و امیدوار باشیم که در آن مرحله هم نتایج قابل قبولی کسب و به جام جهانی صعود خواهیم کرد.

بوستانی در مورد انتقادهای مطرح شده نسبت به اسکوچیچ گفت: بعضی ها با اینکه تیم ملی کشورمان سه بازی را با پیروزی به سرانجام رسانده هنوز هم از اسکوچیچ انتقاد می نمایند. حال زمان آن فرا رسیده که این مربی کروات با پیروزی برابر عراق، خودش را به همه ثابت کند. او برای تیم ملی زحمت کشیده، سه بازی را با برد به سرانجام رسانده و حالا وقت آن است که به همه بگوید این بردها اتفاقی نبوده، پیروزی برابر عراق می تواند اسکوچیچ را به همه ثابت کند بنابراین او با آرامش کامل عراق را بررسی می نماید تا با یک ترکیب ایده آل به مصاف حریف سختکوش خود برود.

وی در سرانجام اعلام کرد: با شناختی که من از بازیکنان تیم ملی کشورم دارم، می دانم که عراق را شکست خواهند داد و به دورِ بعد صعود می نمایند بنابراین برای صعود به جام جهانی باید تمام مسئولان فوتبال کشورمان یکدل شده و با برنامه ریزی صحیح و در دستور کار قرار دادن چند بازی تدارکاتی خوب برابر تیم ملی کشورمان، این تیم را آماده تر از گذشته نموده تا یکبار دیگر شاهد حضور ملی پوشانمان در جام جهانی باشیم.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 9 تیر 1400 بروزرسانی: 9 تیر 1400 گردآورنده: atusocialscience.ir شناسه مطلب: 1663

به "مدافعان ایران روز سختی خواهند داشت، اسکوچیچ باید خودش را ثابت کند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مدافعان ایران روز سختی خواهند داشت، اسکوچیچ باید خودش را ثابت کند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید