مردم کره شمالی چگونه از سال نو استقبال می نمایند؟

به گزارش مرجع مقالات، مردم کره شمالی جشن سال نو قمری را با نشان دادن وفاداری خود به خانواده کیم شروع می نمایند.

مردم کره شمالی چگونه از سال نو استقبال می نمایند؟

به گزارش خبرنگاران، مردم کره شمالی با گذاشتن گل در پای مجسمه های رهبران فقید در پیونگ یانگ که در سال تازه قمری با پوشش ضخیمی از برف پوشانده شده اند، به رهبران سابق این کشور کیم ایل سونگ و کیم جونگ ایل ادای احترام کردند.

ساکنان پیونگ یانگ از قصر خورشید کومسوسان بازدید می نمایند که در گوشه شمال شرقی شهر پیونگ یانگ است و به عنوان آرامگاه یادمانی برای کیم ایل سونگ، بنیانگذار کره شمالی و پسرش کیم جونگ یل، که هر دو پس از مرگ به عنوان رهبران ابدی کره شمالی معرفی شده اند شناخته می گردد.

آنان سپس از تپه مانسو بالا می فرایند تا در مقابل مجسمه های برنزی غول پیکر رهبران فقید تعظیم نمایند.

اما هیچ حرکت دسته جمعی برای ملاقات با خانواده در کره شمالی وجود ندارد، این صحنه کاملاً در تضاد با چین است، جایی که بزرگترین مهاجرت سالانه دنیا در هر سال نو به سراسر کشور انجام می گردد.

مردم کره شمالی برای سفر به خارج از محل اقامت خود ملزم به داشتن مجوز سفر هستند. علاوه بر این، حکومت کیم جونگ اون محدودیت های سفر های داخلی را به بهانه پیشگیری و کنترل شیوع کووید-19 اعمال کرد.

مردم کره شمالی بی سر و صدا سال نو چینی را جشن می گیرند و نمایش های هنری از جمله کنسرت های موسیقی، اپرا های انقلابی و سیرک هایی را که در هر منطقه برگزار می گردد، دیدن می نمایند.

رهبر این کشور کیم جونگ اون نیز از این قاعده مستثنی نیست. در دو سال گذشته، کیم و دستیارانش کنسرت و جشنی را دیدن کردند که مملو از آهنگ ها و اجرا هایی بود که عظمت حزب حاکم کارگر کره و رهبر کره شمالی را به نمایش گذاشتند. خبرگزاری رسمی کره شمالی ژانویه گذشته گزارش داد که آهنگ هایی مانند ما در جاده وفاداری خواهیم رفت و ما برای همواره در یک جاده سفر خواهیم کرد در سالن کنسرت طنین انداز شدند. حضار بار دیگر این حقیقت را به شدت احساس کردند که کشور و مردم ما با وجود هر سختی و دشواری در جهت پیشرفت، تا زمانی که کیم جونگ اون کشور را رهبری می نماید، آینده ای بسیار درخشان دارند.

تقویم سال جاری نشان می دهد که کره شمالی یک تعطیلات رسمی را برای سال نو معین نموده است. بر اساس اطلاعات منتشر شده مردم در روز عید مرخصی می گیرند، اما باید با کار اضافی در یکشنبه ها، زمان را جبران نمایند.

منبع: فرارو
انتشار: 7 فروردین 1401 بروزرسانی: 7 فروردین 1401 گردآورنده: atusocialscience.ir شناسه مطلب: 1989

به "مردم کره شمالی چگونه از سال نو استقبال می نمایند؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مردم کره شمالی چگونه از سال نو استقبال می نمایند؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید