مرکل خواهان اتحاد رهبران دنیا برای مقابله با کرونا شد

به گزارش مرجع مقالات، صدراعظم آلمان تاکید نمود، اگر کشورهای دنیا دست به دست یکدیگر دهند و همکاری نمایند، خیلی سریع تر بر پاندمی ویروس کرونا غلبه خواهد شد.

مرکل خواهان اتحاد رهبران دنیا برای مقابله با کرونا شد

به نقل از خبرگزاری رویترز، آنگلا مرکل، صدراعظم آلمان در پیامی ویدئویی در نشست مجمع بهداشت دنیای گفت: سازمان بهداشت دنیای یک نهاد دنیای و مشروع است که تمامی سرنخ ها در آنجا جمع می شوند. به همین خاطر باید آنالیز کنیم و ببینیم که چطور می توانیم عملکرد و روندهای این سازمان را ارتقا دهیم. این مساله شامل تضمین یک منبع اقتصادی پایدار برای این سازمان نیز می گردد.

وی اضافه کرد: هیچ کشوری به تنهایی نمی تواند با ویروس کرونا مقابله کند. من مطمئنم که ما بر پاندمی ویروس کرونا غلبه خواهیم کرد. هر چه بیشتر به صورت بین المللی با یکدیگر همکاری کنیم، زودتر بر این پاندمی غلبه خواهیم کرد.

صدر اعظم آلمان در ادامه تاکید نمود واکسنی که در حال حاضر در تعدادی از کشورهای مهم صنعتی علیه ویروس کرونا فراوری می گردد، باید برای همه کشورها استفاده گردد.

وی سهولت دسترسی همگان در دنیا به واکسن کرونا و همچنین همکاری بین المللی علیه این بیماری را خواهان شد و گفت: باید به کوشش برای بهبود عملکرد سازمان دنیای بهداشت ادامه دهیم که این مساله به وسیله ادامه حمایت اقتصادی این نهاد امکان پذیر است.،ایسنا

آخرین اخبار مربوط به کرونا در ایران و دنیا رااینجا بخوانید

منبع: ایران آنلاین
انتشار: 5 مرداد 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: atusocialscience.ir شناسه مطلب: 1016

به "مرکل خواهان اتحاد رهبران دنیا برای مقابله با کرونا شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مرکل خواهان اتحاد رهبران دنیا برای مقابله با کرونا شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید