مسئول آمریکایی بزرگترین بانک کانادا اخراج شد

به گزارش مرجع مقالات، تهران - ایرنا - تارنمای شبکه کانادایی سی تی وی اطلاع داد که یکی از مسئولان آمریکایی بزرگترین بانک این کشور از سمت خود اخراج شد.

مسئول آمریکایی بزرگترین بانک کانادا اخراج شد

اگر علاقمند به سفر با بهترین تور ارزان کانادا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم تور کانادا از تورنتو، مونترال و آبشار نیاگارا دیدن کنید و بهترین تجربه سفر را داشته باشید.

به گزارش روز یکشنبه سی تی وی، مسئول معاونت بازارهای سرمایه آمریکا در رویال بانک کانادا مقررات روابط با همکاران خود را نقض نموده بود و به همین سبب از کار اخراج شده است.

یکی از سخنگویان این بانک در ایمیلی اطلاع داد که بلر فلمینگ (Blair Fleming) از مقررات مربوط به روابط کاری پیروی ننموده و پس از مطرح شدن این موضوع و انجام تحقیقات، تصمیم مقتضی در خصوص وی اتخاذ شد.

از دیگر سمت های فلمینگ 56 ساله می توان به ریاست بر معاونت بازارهای سرمایه رویال بانک و رئیس بخش آمریکای بانکداری سرمایه گذاری این بانک اشاره نمود. فلمینگ همچنین بر تمامی فعالیت های شعب آمریکایی رویال بانک نظارت می کرد.

روابط نخست وزیر کانادا و رئیس جمهوری آمریکا در سرانجام نشست دیروز سران گروه هفت در کبک کانادا به تنش کشیده شد و ترامپ ضمن پس دریافت امضای خود از بیانیه سرانجامی این نشست، جاستین ترودو را متهم به فریبکاری کرد .

ترامپ درصفحه توئیتر خود نوشت: نخست وزیر کانادا در دیدارها، بسیار آرام و مطیع بود تا که آنجا را ترک کردم، به کنفرانس خبری برود و بگوید که تعرفه های آمریکا توهین آمیز است و او زیر بار نخواهد رفت.بسیار ضعیف و فریبکارانه. تعرفه های ما نتیجه تعرفه های 270درصدی او بر محصولات لبنی است!

دفتر جاستین ترودو نخست وزیر کانادا نیز با صدور بیانیه ای در توئیتر، به اظهارات اهانت آمیز رئیس جمهوری آمریکا در سرانجام نشست سران گروه هفت واکنش نشان داد و اظهار داشت که ترودو همه مواضع خود را پیش از این هم در مجامع عمومی و خصوصی مطرح نموده بود.

در بیانیه دفتر ترودو در واکنش به این اظهارات آمده است: نخست وزیر مطلبی نگفته است که پیش از این در گفت وگوهای علنی و غیرعلنی با رئیس جمهوری آمریکا مطرح ننموده باشد.

منبع: اقتصاد ایران
انتشار: 20 خرداد 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: atusocialscience.ir شناسه مطلب: 923

به "مسئول آمریکایی بزرگترین بانک کانادا اخراج شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مسئول آمریکایی بزرگترین بانک کانادا اخراج شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید