معرفی مراکز خرید پنهان در ملبورن که باید حتما بشناسید، عکس

به گزارش مرجع مقالات، اگر احساس می کنید از خرید کردن در خیابان های بریج رود ( bridge road) و خیابان چَپل (Chapel Street) خسته شده اید و به دنبال یک جای جدید برای خرید هستید یا تصور می کنید دیگر چیزی برای خریدن در دی اف او (DFO)، وست فیلد (Westfield) و بازار عظیم ایمپوریوم (Emporium) وجود ندارد، باید به بعضی از مراکز خرید پنهان در ملبورن بروید که در آنجا بعضی از بهترین بوتیک ها با اجناس منحصر به فردشان منتظر مشتریان هستند. از بوتیک های زیرزمینی گرفته تا کوچه های تنگ و باریک، ساختمان های قدیمی و دهکده ها، امروز فهرستی از بعضی از مراکز خرید ملبورن را که شاید کمتر شناخته شده هستند برای شما آماده نموده ایم.

معرفی مراکز خرید پنهان در ملبورن که باید حتما بشناسید، عکس

مرکز خرید کمپبل آرکید

خیابان کمپبِل آرکِید (Campbell Arcade) که در سال 1955 در ملبورن ساخته شد، زیر خیابان فلیندِرز (Flinders) قرار گرفته و این امکان را برای مردم فراهم نموده است که بدون گذر کردن از خیابان های شلوغ، بین خیابان های دی گرِیوز (Degraves) و فلیندرز تردد نمایند. امروزه این خیابان هنوز هم برای افرادی که از وسایل نقلیه عمومی استفاده می نمایند کمتر شناخته شده است اما جالب است بدانید که این خیابان دارای بوتیک های متعددی از قبیل بوتیک های مد و لباس مانند دِ کتس میو (The Cats Meow) و سابجکت تو چِینج (Subject to Change)، جواهرفروشی کورکی سنت کلِر (Corky St Clair)، مغازه فروش صفحه های موسیقی وکس رکوردز (Wax Records)، مغازه فروش مجلات و کارت پستال های استیکی انستیتو (Sticky Institute) است. این خیابان زیرزمینی که با سبک آرت دکو طراحی شده، دارای ستون های سنگی سیاه و دیوارهای کاشی شده صورتی است که متعلق به سازمان غیر دولتی و هنری پلتفرم (Platform Artists Group Inc) است.

ساختمان نیکولاس

ساختمان نیکلاس (Nicholas) که در فهرست میراث دنیای ثبت شده است، نه تنها به دلیل معماری باشکوه سبک شیکاگوی متعلق به دهه 1920 شهرت دارد، بلکه بعضی از بهترین و منحصر به فردترین بوتیک ها را در طبقه نهم خود جای داده است. بوتیک هایی از قبیل لایم دراپ (Limedrop)، کووایی (Kuwaii)، مت بَگز (Mattt Bags) و بعضی از مغازه های جواهرفروشی و هنرهای تجسمی از جمله بوتیک هایی هستند که در ساختمان نیکولاس قرار دارند. البته ممکن است این بوتیک ها برای خرید های معمول و روزانه مناسب نباشند اما با بازدید از ساختمان نیکلاس می توانید کالاهای خاص و با ارزشی را برای خود یا به عنوان هدیه و سوغات استرالیا برای دوستان و عزیزان تان خریداری کنید.

منچستر لین

منچستر لِین (Manchester Lane) یکی از کوچه های ملبورن است که کوچه فلیندرز (Flinders) را به خیابان کالینز (Collins) متصل می نماید و به دو دلیل حتما ارزش دیدن را دارد؛ یکی از دلایلی که باید حتما از این کوچه دیدن کنید، فروش محصولات باکیفیت از قبیل لباس های مردانه و کفش های کتانی متنوع و زیبا است. محصولات برندهای مطرحی مانند آدیداس (Adidas)، استوسی (Stussy)، ونز (Vans)، نیوبالانس (New Balance)، ریبوک (Rebook) و نایکی (Nike) در بوتیک های این کوچه به فروش می رسند. دومین دلیلی که باید حتما از این کوچه بازدید کنید، شاتو چیک (Chateau Chic) است که در آن می توانید اجناس وارداتی و خیلی خاصی که از پاریس ، ژاپن ، هنگ کنگ و کره جنوبی وارد استرالیا می شوند را پیدا کنید.

خیابان کراسلی

علاقه مردم ملبورن به قهوه از سال 1954 شروع شد؛ درست زمانی که اولین دستگاه اسپرسو به پلِگرینی (Pellegrini) در خیابان کراسلی (Crossley) رسید. از آن موقع تا به امروز این رستوران به مکانی تبدیل شده که مردم برای صرف نوکی های شبانه (night gnocchi) و گرانیتای هندوانه (watermelon granita) آنجا می آیند. اما دلایل دیگری برای بازدید از خیابان کراسلی وجود دارد؛ آقایان می توانند از چارلز ادوارد (Charles Edward)، مستر تِیلور (Master Tailor) و سی. مایمونه تیلور (C. Maimone Tailor) دیدن نمایند، خانم ها هم به دنبال آخرین لباس های مد روز، به بلاند وینِس (Blond Venus) می فرایند و سری به مغازه جواهرفروشی در گالری فوناکی (Gallery Funaki) می زنند. به علاوه می توانید در بوتیک شیک مادام ورچو اند کو (Madam Virtue & Co)، جدیدترین اوت کوتورها یا لباس های سفارشی را ببینید.

مالورن سنترال و دهکده توراک

بلاگرهای زیادی در سراسر دنیا، مالوِرن سنترال (Malvern Central) و دهکده توراک (Toorak Village) را به گردشگران توصیه می نمایند. بوتیک ها و برندهای زیادی از جمله دیوید جونز (David Jones)، فرنچ کانکشن (French Connection)، ناین وست (Nine West)، پیتر الکساندر (Peter Alexander)، سید (Seed)، ویتنر (Wittner)، ویچری (Witchery) و چندین برند دیگر در این خیابان ها وجود دارند. در این خیابان می توانید برای صرف قهوه به کپیتال کیچن (Capital Kitchen) بروید. برخلاف مراکز خرید معروف ملبورن، مالورن سنترال اصلا شلوغ نیست و در فاصله کمی از دهکده توراک قرار گرفته است که در آن جا هم می توانید از بوتیک های زیادی که محصولات برندهای مطرح را به فروش می رسانند، دیدن کنید.

منبع: گردشبان
انتشار: 19 دی 1399 بروزرسانی: 19 دی 1399 گردآورنده: atusocialscience.ir شناسه مطلب: 1354

به "معرفی مراکز خرید پنهان در ملبورن که باید حتما بشناسید، عکس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معرفی مراکز خرید پنهان در ملبورن که باید حتما بشناسید، عکس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید