منابع طبیعی به سمت ناپایداری پیش می رود

به گزارش مرجع مقالات، خبرنگاران/بوشهر مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان بوشهر بیان نمود: متاسفانه با توجه به افزایش جمعیت، تخریب محیط زیست و تخریب هایی که در منابع طبیعی تجدیدپذیر ایجاد شده، منابع طبیعی به سمت ناپایداری پیش می رود.

منابع طبیعی به سمت ناپایداری پیش می رود

از سفر با تور سریلانکا به یکی از زیباترین کشورهای آسیایی سفر کنید و از شهرهای زیبای کلمبو و بنتوتا دیدن کنید.

به گزارش خبرنگاران، غلامرضا منتظری صبح پنجشنبه در نهضت درختکاری با تشکر از همکاری تشکل ها و سازمان های مردم نهاد مطرح نمود: امروزه اهمیت جنگل بر هیچ کسی پوشیده نیست، کنترل روان آب ها، پیشگیری از فرسایش خاک، بیابان زدایی، فراوری اکسیژن و مقابله با معضلات ریزگردها که هر ساله به خصوص در جنوب کشور بحران سازی می نماید، از مزایای جنگل است.

وی اضافه نمود: جنگل با زندگی بشر گره خورده است و وجود آن به عنوان یک شاخص توسعه در همه دوران ها و در زندگی انسان ها نقش پررنگی دارد.

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان بوشهر اعلام کرد: با توجه به افزایش جمعیت و تخریب محیط زیست و تخریب هایی که در منابع طبیعی تجدیدپذیر ایجاد شده است، متاسفانه منابع طبیعی به سمت ناپایداری پیش می رود.

این مسئول اظهار کرد: برنامه کشور در نهضت سبز 14 آذرماه، کاشت 14 میلیون اصله نهال به نیت 14 معصوم است که ما نیز به سهم خود در این کار شریک هستیم. استان بوشهر با توجه به پتانسیل ها و استعدادهایی که دارد از اواخر آبان ماه این طرح را شروع نموده و تا انتها آذرماه 50 هزار اصله نهال را کشت خواهد نمود و برای سال جاری 773 هکتار برنامه ریزی شده است. سازمان منابع طبیعی همچنین اعلام نموده که در عرصه های دیگر نیز همکاری صورت خواهد گرفت.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 1 بهمن 1398 بروزرسانی: 18 مهر 1399 گردآورنده: atusocialscience.ir شناسه مطلب: 571

به "منابع طبیعی به سمت ناپایداری پیش می رود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "منابع طبیعی به سمت ناپایداری پیش می رود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید