مهاجم پرسپولیس در انتظار تصمیم یحیی

به گزارش مرجع مقالات، مهاجم بلند قامت پرسپولیس اگرچه می داند در لیست نفرات مورد نظر یحیی گل محمدی نیست، اما همچنان در انتظار تصمیم نهایی کادر فنی پرسپولیس است.

مهاجم پرسپولیس در انتظار تصمیم یحیی

آرمان رمضانی که در ابتدای فصل جاری و با نظر مستقیم یحیی گل محمدی پرسپولیسی شد، از همان ابتدا نتوانست مثل بقیه بازیکنان خودش را با گل محمدی همراه کند و به همین دلیل تعداد دقایقی که به میدان رفته حتی از مهدی خانی هم کمتر است. از این رو پیش بینی این موضوع که یحیی گل محمدی به هر دلیلی (چه فنی، چه غیرفنی) تمایلی به استفاده از رمضانی ندارد، کاملا بدیهی است. اما موضوع زمانی جالب می گردد که رمضانی در تماس هایی که بعضی از مربیان لیگ فزونی برای جذب او داشته اند، به هیچکدام جواب مثبت نداده است.

به نظر می رسد آرمان رمضانی منتظر است از سوی کادر فنی پرسپولیس در خصوص او تصمیم گیری گردد. البته هم مطهری و هم گل محمدی در مصاحبه هایی که داشته اند تاکید نموده اند لیست مازاد ندارند، اما تردیدی نیست اگر پرسپولیس پیروز به جذب بازیکنی گردد، رمضانی در لیست مازاد قرار خواهد گرفت. در تایید این مطلب همین موضوع کافی است که گل محمدی در گفتگویی که با هر مربی برای تعویض بازیکن داشته، از آرمان رمضانی و آریا برزگر به عنوان اولین گزینه هایش برای معاوضه بازیکن بین دو باشگاه نام برده است.

رمضانی نیز اگرچه در جریان این اخبار قرار گرفته و به شدت نیز از نظر روحی افت نموده، اما همچنان در انتظار تصمیم نهایی گل محمدی است و هم چنان عقیده دارد اگر فرصت هایی که در اختیار آل کثیر، عبدی و حتی امید عالیشاه قرار گرفته، در اختیار او قرار می گرفت و برای چند بازی پیاپی در ترکیب اصلی به میدان می رفت، امروز وضعیتی کاملا متفاوت داشته و بی تردید نامش در لیست گلزنان پرسپولیس قرار داشت.

طرفداری

منبع: فرارو
انتشار: 5 فروردین 1400 بروزرسانی: 5 فروردین 1400 گردآورنده: atusocialscience.ir شناسه مطلب: 1500

به "مهاجم پرسپولیس در انتظار تصمیم یحیی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مهاجم پرسپولیس در انتظار تصمیم یحیی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید