مهلت دفاع دانشجویان ارشد دانشگاه شریف تمدید شد

به گزارش مرجع مقالات، مهلت دفاع دانشجویان کارشناسی ارشد نیمسال دوم تحصیلی 1400 - 1399دانشگاه صنعتی شریف طبق مصوبه شورای تحصیلات تکمیلی این دانشگاه تمدید شد.

مهلت دفاع دانشجویان ارشد دانشگاه شریف تمدید شد

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرنگاران، دانشگاه صنعتی شریف گفت که پیرو طرح و آنالیز موضوع شرایط ویژه ماه های فروردین و اردیبهشت 1400 به دلیل شیوع گسترده بیماری کووید 19 و تمدید یک ماهه شرایط قرنطینه در تهران و محدودیت های ایجاد شده برای تردد دانشجویان و کارکنان به دانشگاه و همچنین محدودیت های ورود دانشجویان به خوابگاه ها، شورای تحصیلات تکمیلی دانشگاه در جلسه مورخ 15 اردیبهشت خود با تمدید مهلت دفاع برای کلیه دانشجویان کارشناسی ارشد با انتها نامه ورودی 1397 به توضیح زیر موافقت نموده است.

الف- کلیه دانشجویان کارشناسی ارشد ورودی 97 که مطابق حکم صادره کمیسیون موارد خاص دانشگاه باید در نیم سال 99-2 از انتها نامه خود دفاع نمایند، می توانند بدون پرداخت شهریه اضافی و بدون تغییر در شرایط نمره انتها نامه کیفی یا P/F حد بیشتر تا 2 ماه بعد از تاریخ درج شده در حکم صادره از انتها نامه خود دفاع نمایند.

ب- کلیه دانشجویان کارشناسی ارشد ورودی 97 که 2-99 نیم سال پنجم تحصیلی ایشان بوده و انتها نامه آن ها دارای جنبه های تجربی / آزمایشگاهی / مطالعات میدانی باشد حد بیشتر تا انتها مرداد 1400 مهلت دارند تا بدون پرداخت شهریه و دریافت نمره کیفی از انتها نامه خود دفاع نمایند.

کلیه دانشجویان ورودی 97 که 2-99 نیمسال پنجم تحصیل آن ها است چنانچه تا 31 خرداد 1400 پیروز به دفاع از انتها نامه نمی شوند، ضروری است حدبیشتر تا 12 خرداد 1400 درخواست تمدید مهلت دفاع خود را به وسیله سامانه آموزش، منوی درخواست دانشجو از مدیریت تحصیلات تکمیلی ارسال نمایند.

گفتنی است که درخواست در جلسه کمیسیون موارد خاص دانشگاه مطرح و بر اساس بند ب این اطلاعیه در خصوص آن تصمیم گیری خواهد شد. به هر حال در کلیه شرایط حدبیشتر مهلت اقامت دانشجویان کارشناسی ارشد ورودی 1397 در خوابگاه تاریخ 15 مرداد ماه 1400 خواهد بود.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 28 خرداد 1400 بروزرسانی: 28 خرداد 1400 گردآورنده: atusocialscience.ir شناسه مطلب: 1642

به "مهلت دفاع دانشجویان ارشد دانشگاه شریف تمدید شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مهلت دفاع دانشجویان ارشد دانشگاه شریف تمدید شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید