نتایج پرسپولیس تحت تاثیر افکار اشتباه کالدرون درباره بازیکنان است

به گزارش مرجع مقالات، پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس با انتقاد از شرایطی ایجاد شده برای سیدجلال حسینی، گفت: نتایج اخیر پرسپولیس تحت تاثیر استراتژی کالدرون در چینش بازیکنان است.

نتایج پرسپولیس تحت تاثیر افکار اشتباه کالدرون درباره بازیکنان است

به گزارش، مرتضی فنونی زاده، در مورد عملکرد پرسپولیس در هفته های اخیر رقابت های لیگ برتر گفت: این تیم هنوز از لحاظ فنی با مسائل فراوانی روبرو است. بازیکنان پرسپولیس هنوز سر جای اصلی خود بازی نمی نمایند. اگر پرسپولیس بازیکن نداشت می توانستیم توجیهی برای جابجایی های کالدرون داشته باشیم، اما این تیم پر از مهره است که خیلی بد در پست هایی که تخصص ندارند بازی می نمایند.

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس در ادامه به عدم تمرکز مدافعان این تیم در دفع توپ های خطرناک اشاره نمود و اضافه کرد: فکر می کنم بحث مصدومیت سیدجلال حسینی الکی است. او دچار پارگی رباط نشده که چند هفته است می گویند مصدومیت دارد. به نظرم کالدرون بی فایده می گوید که سیدجلال دچار آسیب دیدگی شده است. درد شکم نیازی به تحمل این مدت دوری از میادین ندارد.

وی تاکید نمود: سید جلال رهبر تیم بوده و اگر سالم است باید بازی کند. این بازیکن اگر به عنوان کاپیتان در تمرینات کوتاهی می نماید باید مواخذه شود، اما اگر شرایط حضور در تمرینات گروهی را دارد بهتر است به ترکیب اصلی باز شود.

فنونی زاده توضیح داد: نتایج پرسپولیس ارتباط مستقیمی با استراتژی کالدرون دارد. سرمربی پرسپولیس بازیکنان را خیلی بد و نا متعارف در زمین قرار می دهد. من اول فصل فکر می کردم بازیکنان از لحاظ بدنی خیلی خوب هستند، اما با دیدن چند بازی اخیر پرسپولیس باید بگویم این تیم از دقیقه 60 به بعد مشکل سرعت دارد و آن ها دچار ضعف می شوند!

پیشکسوت پرسپولیس به انتقاد از جونیور مهاجم برزیلی سرخپوشان پرداخت و گفت: جونیور به نفع حریف پرسپولیس بازی می نماید. او را نباید جزو تیم دانست. هر بار در ترکیب بوده است پرسپولیس، 10 نفره بازی نموده است.

منبع: مهر

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 23 آبان 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: atusocialscience.ir شناسه مطلب: 409

به "نتایج پرسپولیس تحت تاثیر افکار اشتباه کالدرون درباره بازیکنان است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نتایج پرسپولیس تحت تاثیر افکار اشتباه کالدرون درباره بازیکنان است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید