هشدار انگلیس به اتحادیه اروپا: از جدایی بدون توافق نمی ترسیم

به گزارش مرجع مقالات، به گزارش خبرنگاران به نقل از دیلی میل، دیوید فراست مذاکره کننده ارشد انگلیس با اتحادیه اروپا، گفت: انگلیس در گفتگوهای تجاری برگزیت با اتحادیه اروپا دست هایش را زود بالا نمی برد و از این که تا خاتمه امسال میلادی توافقی برای جدایی به دست نیاید، هراسی ندارد.

هشدار انگلیس به اتحادیه اروپا: از جدایی بدون توافق نمی ترسیم

با ما سفر کنید و با تور ترکیبی اروپا از قاره سبز دیدن کنید و با دریافت خدمات ویزای شینگن از گردش به دور اروپا لذت ببرید.

فراست گفت: ما زمانی برای مذاکره رسیدیم که دولت پیش از ما و گروه مذاکره کنندگانش در بازی هر که دیرتر پلک زد در برابر نمایندگان اتحادیه زودتر پلک زدند، در آن شرایط سخت، بلوف هم زدند اما اروپایی ها دست شان را خواندند. اتحادیه اروپا عادت نموده که حرف ما را جدی نگیرد.

وی اضافه نمود: بنابراین مهم ترین کاری که ما امسال می خواهیم بکنیم این است به آنها (اتحادیه اروپا) بفهمانیم که منظور ما همان چیزی است که می گوییم و آنها باید موضع ما را جدی بگیرند.

انگلیس در روز 31 ژانویه 2020 میلادی (11 بهمن 98) رسما از اتحادیه اروپا خارج شده اما دوران گذار روابط تجاری لندن و بروکسل آخر امسال میلادی سرانجام می یابد و مذاکرات برای دستیابی به توافق تجاری در دوران پسابرگزیت هنوز در جریان است.

قرار است مذاکرات دو طرف روز سه شنبه این هفته در لندن از سر گرفته گردد اما اصرار انگلیس بر استقلالش در یاری های دولتی و خواسته هایش در زمینه ماهیگیری فعلا باعث طولانی شدن این مذاکرات شده است.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 29 مهر 1399 بروزرسانی: 29 مهر 1399 گردآورنده: atusocialscience.ir شناسه مطلب: 1185

به "هشدار انگلیس به اتحادیه اروپا: از جدایی بدون توافق نمی ترسیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هشدار انگلیس به اتحادیه اروپا: از جدایی بدون توافق نمی ترسیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید