هوای بازگشت به فوتبال ملی در سر لیپی

به گزارش مرجع مقالات، خبرنگاران: سرمربی پیشین تیم ملی ایتالیا میخواهد پس از سرانجام مأموریتش در فوتبال باشگاهی چین به فوتبال ملی بازگردد.

هوای بازگشت به فوتبال ملی در سر لیپی

با ما همراه باشید تا با بهترین تور ویتنام با یکی از بهشت های روی زمین اشنا شوید و زیبایی های هوشی مین و هانوی را در سفر دلپذیری تجربه کنید.

به گزارش خبرنگاران، مارچلو لیپی گفت پس از بازنشستگی در فوتبال باشگاهی و سرانجام قراردادش با تیم گوانجو اورگراند چین میخواهد بار دیگر مربیگری در یک تیم ملی را تجربه کند.

لیپی 66 ساله که سال 2006 تیم ملی ایتالیا را قهرمان دنیا کرد و آخرین دوره مربیگری اش در فوتبال ملی را نیز به همراه همین تیم و در جام دنیای 2010 تجربه کرد، چهار سال پیش در شرایطی از دنیای مربیگری در رده ملی خارج شد که به خاطر حذف تحقیرآ میز تیمش در مرحله گروهی جام نوزدهم به شدت مورد انتقاد نهاده شد.

او که اکنون سکان راهنمایی تیم گوانجو اورگراند را به فابیو کاناوارو، کاپیتان پیشین آتزوری تحویل داده است و خود در کادر مدیریتی این تیم فعالیت دارد، در گفت وگو با رادیو دی جی گفت: مربیگری در تیم ملی چین چندین بار به من پیشنهاد داده شده است اما من هر بار به آن نه گفته ام. زمانی که قراردادم با گوانجو اورگراند به سرانجام برسد می توانم پیشنهادات موجود برای مربیگری در رده ملی را ارزیابی کنم. هنوز احساس پیری نمی کنم، هرچند کارم در رده باشگاهی به سرانجام رسیده است.

سرمربی پیشین تیم یوونتوس اضافه نمود: گوانجو سال گذشته از من پرسید که آیا کاناوارو تمایل دارد بیاید و مدیر فنی این تیم گردد اما فابیو مشتاق بود، مربیگری کند. به همین دلیل این فصل زمانی که تصمیم به ترک گوانجو گرفتم دو گزینه را به مسئولان باشگاه پیشنهاد دادم که یکی از آنها کاناوارو بود و دیگری چیرو فرارا. آنها اما به کاناوارو علاقه نشان دادند.

منبع: تسنیم
انتشار: 9 بهمن 1398 بروزرسانی: 18 مهر 1399 گردآورنده: atusocialscience.ir شناسه مطلب: 599

به "هوای بازگشت به فوتبال ملی در سر لیپی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هوای بازگشت به فوتبال ملی در سر لیپی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید