واکنش استاندار خوزستان به اتهام همسرش

به گزارش مرجع مقالات، آنچه اسم مریم محبی را به عنوان همسر استاندار بیشتر بر سر زبان ها انداخت، انتشار اتهامی مبنی بر پرداخت 25 هزار دلار و یا 200 هزار دلار از سوی امیر اسد بیگی، مدیرعامل سابق کشت و صنعت هفت تپه به واسطه شخصی به نام علی اکبر میرزایی به همسرش در دادگاه مفسدان اقتصادی و ارزی برای سفر خارجی است.

واکنش استاندار خوزستان به اتهام همسرش

به گزارش ایسنا؛ شریعتی که می گوید بار ها به واسطه تخصص علمی اش، به عنوان دکتری ژنتیک انسانی، دانش آموخته دانشکده علوم پزشکی دانشگاه تهران در کنگره های علمی خارج کشور و گاه به همراه همسرش حضور یافته، معتقد است، نیازی به دریافت پول به هر عنوانی و نیز برای سفر خارجی نداشته و اعلام کرده است که تمام اسنادش در آژانس های هواپیمایی موجود است.

شریعتی می گوید که او و همسرش نه فردی به نام میرزایی را می شناسند و نه از احدی پولی دریافت نکرده اند.

او با اشاره به حضور همسرش در دادسرا و روبرو کردن او با این فرد که اعلام کرده بود چنین فردی را نمی شناسد، شرح داد، پرونده ای و کیفرخواستی در ارتباط با همسر وی وجود ندارد. دادستانی نیز با دادن اطلاعیه ای این موضوع را تکذیب کرده و اگر فردی مدرکی حقوقی، شرعی، قانونی و قضایی مبنی بر موضوع اتهام وارده به همسرش دارد، ارائه کند.

وی ادامه داد: او و همسرش در طول مدت فعالیتش در مقام استاندار از هیچ شخص و نهادی هیچ پول رایجی دریافت نکرده است و آبروی نظام را آز آبروی خودش مقدم تر دانسته است. کسی که شرافت دارد دست به چنین اقدامی نمی زند چه نیازمند باشد و چه نیاز نداشته باشد، چه برسد به بنده که نیازی هم نداشتم.

منبع: فرارو
انتشار: 1 شهریور 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: atusocialscience.ir شناسه مطلب: 1064

به "واکنش استاندار خوزستان به اتهام همسرش" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "واکنش استاندار خوزستان به اتهام همسرش"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید