واکنش مشاور امنیت ملی ترامپ به هدیه کریسمس کره شمالی

به گزارش مرجع مقالات، مشاور امنیت ملی آمریکا به کره شمالی هشدار داده ابزارهای زیادی در جعبه ابزار خود برای پاسخ به هدیه کریسمس کره شمالی در اختیار دارد.

واکنش مشاور امنیت ملی ترامپ به هدیه کریسمس کره شمالی

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، رابرت اُ برایان مشاور امنیت ملی آمریکا در مصاحبه با شبکه ای بی سی به کره شمالی هشدار داد ایالات متحده ابزارهای زیادی در جعبه ابزار خود برای پاسخ به آنچه وی اقدام تحریک آمیز پیونگ یانگ خواند، در اختیار دارد.

وی از پاسخ به سوال پیامدهای احتمالی آزمایش هسته ای یا یک موشک دور برد توسط کره شمالی چه خواهد بود طفره رفت و در ادامه گفت: اما ما ابزارهای بسایر در جعبه ابزار خود داریم و فشار اضافی ممکن است علیه کر شمالی وارد شود.

کیم جونگ اون رهبر کره شمالی دیروز شنبه با توجه به نزدیک شدن به سرانجام ضرب الاجلی که خود برای آمریکا معین کرده بود نشستی را با حضور مقامات ارشد حزب حاکم کارگران برگزار کرد.

کره شمالی با نزدیک شدن به سرانجام سال 2019 و ضرب الاجلی که کیم جونگ اون رهبر این کشور برای آمریکا معین کرده بود فشارها بر کاخ سفید را افزایش داده است. چند روز پیش پیونگ یانگ خاطرنشان کرد این کاملا به واشنگتن بستگی دارد که تصمیم بگیرد هدیه کریسمسی که قرار است دریافت کند چه باشد. این موضع گیری کره شمالی این برآورد را افزایش داد که احتمالا منظور از پیونگ یانگ پرتاب یک موشک بالستیک قاره پیما باشد.

خبرگزاری یونهاپ نوشته است: کریسمس گذشت بدون هدیه اما مقامات کره جنوبی و آمریکا همچنان کاملا هوشیار هستند چرا که هنوز امکان دارد اتفاقی بیافتد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 30 بهمن 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: atusocialscience.ir شناسه مطلب: 656

به "واکنش مشاور امنیت ملی ترامپ به هدیه کریسمس کره شمالی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "واکنش مشاور امنیت ملی ترامپ به هدیه کریسمس کره شمالی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید