وقتی مدیران ورزش از سلب میزبانی ایران خبر داشتند، اما نقش تماشاگر را بازی کردند! خبرنگاران

به گزارش مرجع مقالات، خبر میزبانی بحرین در همان روز های اولیه به گوش مدیران و مسئولان عالی رتبه ورزش کشور رسیده بود، اما آن ها تا به امروز که چند ماه می گذرد، اقدام موثری نکردند و طبق معمول، سیاست سکوت و انفعال را پیش گرفتند.

وقتی مدیران ورزش از سلب میزبانی ایران خبر داشتند، اما نقش تماشاگر را بازی کردند! خبرنگاران

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرنگاران، علی جوادی، مدیر روابط عمومی فدراسیون فوتبال روز گذشته در برنامه ورزش و مردم و همچنین اسکوچیچ، سرمربی تیم ملی امروز در واکنش به سلب میزبانی ایران اعلام کردند بحرین از ماه ها پیش با لابی گری، میزبانی خود از مسابقات مقدماتی جام جهانی را قطعی نموده بود. این اظهارات نشان می دهد خبر میزبانی بحرین در همان روزهای اولیه به گوش مدیران و مسئولان عالی رتبه ورزش کشور رسیده بود اما آنها تا به امروز که چند ماه می گذرد، اقدام موثری نکردند و طبق معمول، سیاست سکوت و انفعال را پیش گرفتند.

لازم به ذکر است که مدیران ورزش کشور همچون صالحی امیری، رئیس کمیته ملی المپیک پس از اعلام خبر رسمی میزبانی بحرین طی روزهای گذشته از اقدام همه جانبه و استفاده از ظرفیت دیپلماسی کشور برای اعتراض به این تصمیم AFC سخن به میان آورده اند که با توجه به سابقه خراب آقایان، بیشتر حالت شوآف دارد تا یک وعده امیدوارکننده.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 27 فروردین 1400 بروزرسانی: 27 فروردین 1400 گردآورنده: atusocialscience.ir شناسه مطلب: 1544

به "وقتی مدیران ورزش از سلب میزبانی ایران خبر داشتند، اما نقش تماشاگر را بازی کردند! خبرنگاران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "وقتی مدیران ورزش از سلب میزبانی ایران خبر داشتند، اما نقش تماشاگر را بازی کردند! خبرنگاران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید