پالیزبان: کاپ تایلند اولین اعزام بین المللی من بود، پاسخ اعتماد مربی ام را دادم

به گزارش مرجع مقالات، ملی پوش کامپوند کشورمان گفت: با حضور در کاپ آسیایی تایلند، تجربه خوبی برای حض.ر رد میدادین بین المللی به دست اوردم.

پالیزبان: کاپ تایلند اولین اعزام بین المللی من بود، پاسخ اعتماد مربی ام را دادم

با تور ارزان نوروزی تایلند به طبیعتی همچون بهشت سفر کنید و بازار های بانکوک، سواحل پاتایا و پوکت را ببینید و از آرامش چیانگ مای لذت ببرید.

محمدصالح پالیزبان در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران، در مورد کسب مدال طلای کامپوند در کاپ آسیایی تایلند، گفت: برای مسابقات قهرمانی دنیا در هلند آماده می شویم و این مسابقات حکم تدارکاتی داشت. سطح کاپ آسیایی بالا بود و علاوه بر انفرادی مردان، در بخش تیمی و میکس هم نتایج خوبی کسب شد. مسابقات کاپ آسیایی اولین اعزام من بود و این حضور یاری کرد تا با شرایط مسابقات و اعزام های برون مرزی و بین المللی آشنا شوم. حضور در این مسابقات برای من بسیار خوب بود و مطمئناً برای سایر بچه ها نیز همین طور بوده است.

ملی پوش کامپوند کشورمان در مورد بازگشت کامپوند به روزهای اوج گذشته گفت: شرایط فدراسیون مطلوب تر شده و حضور مجید احمدی در کنار تیم هم اتفاق خوبی است. خوشبختانه در کمان کامپوند خیلی بهتر از سال های گذشته کار می کنیم. مطمئناً وقتی مربی تکنیکی و کار بلد باشد نتیجه بهتر خواهد شد.

پالیزبان در مورد حضورش در تیم ملی یادآور شد: سال قبل عضو تیم ملی بودم و در تمام اردوها در کنار بچه ها بودم، ولی به صلاح دید کادر فنی وقت در هیچ اعزامی نبودم. با تغییر در کادر فنی و حضور احمدی و رویکرد جوان گرایی وی توانستم در اعزام ها شرکت کنم و پاسخ اعتمادش را با کسب مدال بدهم.

ملی پوش کامپوند کشورمان در سرانجام در مورد امکانات و خوابگاه ملی پوشان گفت: شرایط خوابگاه دائمی بچه ها نسبت به قبل خیلی بهتر شده است، با قول هایی هم که رئیس فدراسیون داده کارهای داخلی سایت انجام می گردد و احتمالاً در چند اردوی داخلی خوابگاه تکمیل می گردد.

منبع: تسنیم
انتشار: 25 بهمن 1398 بروزرسانی: 8 مهر 1399 گردآورنده: atusocialscience.ir شناسه مطلب: 639

به "پالیزبان: کاپ تایلند اولین اعزام بین المللی من بود، پاسخ اعتماد مربی ام را دادم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پالیزبان: کاپ تایلند اولین اعزام بین المللی من بود، پاسخ اعتماد مربی ام را دادم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید