پرسپولیسِ یحیی در پی تاریخ سازی ، گامِ آخر را محکم تر بردار

به گزارش مرجع مقالات، پرسپولیس با کسب رجحان مقابل النصر عربستان به دیدار فینال لیگ قهرمانان آسیا صعود می کند و آمادگی آن را دارد تا حریف سعودی را پل رسیدن به این دیدار کند.

پرسپولیسِ یحیی در پی تاریخ سازی ، گامِ آخر را محکم تر بردار

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری خبرنگاران، تیم پرسپولیس ایران در مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا 2020 ساعت 18:30 امروز در ورزشگاه جنام بن حمد دوحه به مصاف النصر عربستان خواهد رفت.

سرخ پوشان ایران که در دو بازی ابتدایی تنها یک امتیاز به دست آورده بودند، با ازسرگیری مسابقات چهره ای متفاوت از خود نشان دادند. شاگردان یحیی گل محمدی پیروز شدند با کسب 9 امتیاز از 4 مسابقه 10 امتیازی شوند و به نام تیم اول گروه C راهی مرحله یک هشتم نهایی شوند. نماینده ایران در این مرحله پیروز شد برابر السد قطر به برتری یک بر صفر دست یابد و سپس با کسب پیروزی 2 بر صفر مقابل پاختاکور ازبکستان مجوز حضور در مرحله نیمه نهایی را به دست آورد.

در سمت مقابل النصر عربستان در گروه D با تیم های السد قطر، العین امارات و سپاهان هم گروه بود که به نام تیم صدرنشین به مرحله یک هشتم نهایی صعود کرد. شاگردان روی ویتوریا در این مرحله برابر التعاون برنده شدند و سپس در مصاف با دیگر نماینده کشورشان الاهلی هم به پیروزی رسیدند تا به مرحله نیمه نهایی پای گذارند.

پرسپولیس که با ارائه بازی های فوق العاده امیدهای زیادی را در دل هواداران ایرانی ایجاد کرده برای بازی امروز مصدوم و محرومی ندارد و با ترکیب کامل در برابر حریف سعودی قرار می گیرد. در سمت مقابل هم النصر از تمامی بازیکنان خود بهره خواهد برد و شرایطی مشابه با نماینده ایران دارد.

در تیم پرسپولیس حامد لک، شجاع خلیل زاده، وحید امیری، بشار رسن و عیسی آل کثیر نفرات شاخص سرخ پوشان بوده اند. در تیم النصر بازیکنانی چون مایکون برزیلی، احمد موسی نیجریه ای، عبدالله عسیری، نورالدین امرابط و عبدالرزاق حمدالله نفرات شاخصی هستند که از همه آنها بهتر حمدالله مهاجم مراکشی این تیم است که تا اینجا با 5 گل زده بهترین گلزن لیگ قهرمانان آسیا محسوب می شود.

با توجه به بازی های خوبی که سرخ پوشان ایران ارائه کردند، انتظار می رود که بتوانند در برابر النصر هم به پیروزی برسند اما نباید فراموش کرد که حریف سعودی هم همانند پرسپولیس پیروز به شکست السد شده و قطعاً بهترین بازی خود را برای شکست نماینده ایران ارائه خواهد کرد

4048/پ

منبع: خبرگزاری دانشگاه آزاد آنا
انتشار: 4 شهریور 1400 بروزرسانی: 4 شهریور 1400 گردآورنده: atusocialscience.ir شناسه مطلب: 1754

به "پرسپولیسِ یحیی در پی تاریخ سازی ، گامِ آخر را محکم تر بردار" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پرسپولیسِ یحیی در پی تاریخ سازی ، گامِ آخر را محکم تر بردار"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید