پوری حسینی: تا خاتمه بهمن ماه استقلال و پرسپولیس را قیمت گذاری می کنیم، استقلال صورت مالی خود را ارائه نموده است، پرسپولیس نه

به گزارش مرجع مقالات، عبدالله پوری حسینی، رئیس سازمان خصوصی سازی بیان کرد تا سرانجام بهمن ماه قیمت نهایی و شرایط واگذاری دو باشگاه استقلال و پرسپولیس معین خواهد شد.

پوری حسینی: تا خاتمه بهمن ماه استقلال و پرسپولیس را قیمت گذاری می کنیم، استقلال صورت مالی خود را ارائه نموده است، پرسپولیس نه

به گزارش خبرنگاران ، عبدالله پوری حسینی، رئیس سازمان خصوصی سازی درباره واگذاری دو باشگاه پرسپولیس و استقلال به بخش خصوصی و اینکه آیا این واگذاری نهایی خواهد شد یا خیر، گفت: وظیفه من انجام این امر مهم است، آن هم به طریق قانونی، شفاف و کاملاً روشن. برنامه ریزی سازمان خصوصی سازی هم این است که تا خاتمه سال امور مربوط به واگذاری را انجام دهیم. تا امروز هم هنوز صورت مالی یکی از باشگاه ها برای سال خرداد 97 به دست ما نرسیده است، اما برای کارشناسان مان حکم صادر کرد ه ایم و احتمالاً تا هفته آینده هم نشستی برگزار خواهیم کرد و همه کوشش ما این است تا خاتمه بهمن ماه قیمت نهایی و شرایط واگذاری را اعلام کنیم و در خدمت متقاضیان باشیم.

وی که با برنامه رادیویی تهران ورزشی صحبت می کرد در پاسخ به این پرسش که کدام یک از باشگاه ها به طور منظم با سازمان خصوصی سازی همکاری و صورت مالی خود را ارائه نموده اند، عنوان نمود: هر دو باشگاه صورت مالی خود را داده و همکاری نموده اند. ما سال 94 که می خواستیم همین واگذاری را انجام دهیم، هیچ صورت مالی در باشگاه ها وجود نداشت و فقط مجبور شدیم برند این دو باشگاه را به مزایده بگذاریم، اما الان وزارت ورزش زحمت زیادی کشیده و وضعیت بسیار بهتر از آن موقع است. جا دارد بابت این موضوع از سلطانی فر، داورزنی و باشگاه استقلال و پرسپولیس تشکر کنم. باشگاه استقلال صورت مالی سال جاری خود را ارائه نموده و باشگاه پرسپولیس هم قول داده است به زودی این صورت مالی را تحویل دهد.

رئیس سازمان خصوصی سازی در مورد صحبت های محمد دادکان و اینکه گفته بود بحث واگذاری بیشتر شعار است و این واگذاری انجام نخواهد شد، توضیح داد: من احترام زیادی برای دادکان قائلم، اما باید بگویم در دولت یازدهم فقط یک بار استقلال و پرسپولیس از لیست واگذاری کنار گذاشتند و در دولت دوازدهم هم دوباره این دو باشگاه را به لیست واگذاری اضافه کردند. یعنی فقط در دولت گذشته یک بار این اتفاق رخ داده است، اگر دوباره این اتفاق بیفتد حرف آقایان می تواند مورد آنالیز قرار بگیرد، اما در این دولت فقط یک بار این رخ داده است. البته آینده را کسی ندیده و شاید اتفاقی رخ دهد که این واگذاری یک یا دو ماه به تأخیر بیفتد، اما این واگذاری در نهایت انجام خواهد شد.

پوری حسینی ادامه داد: فکر می کنم واگذاری اردیبهشت ماه سال آینده به مرحله نهایی خود برسد به نظرم آن موقع بهترین موقع برای این اتفاق است، چون لیگ به خاتمه رسیده و تیم ها در آرامش هستند. امیدواریم وزارت ورزش و جوانان پس از این واگذاری و به محض اینکه از تیم داری خلاص شد تمرکزش را روی این بگذارد که تیم داری را قانونمدار و سودمند کند.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 23 اردیبهشت 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: atusocialscience.ir شناسه مطلب: 78

به "پوری حسینی: تا خاتمه بهمن ماه استقلال و پرسپولیس را قیمت گذاری می کنیم، استقلال صورت مالی خود را ارائه نموده است، پرسپولیس نه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پوری حسینی: تا خاتمه بهمن ماه استقلال و پرسپولیس را قیمت گذاری می کنیم، استقلال صورت مالی خود را ارائه نموده است، پرسپولیس نه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید