پیروزی یک گله در بازی یک طرفه، دیوار دفاعی هنگ کنگ برابر ایران

به گزارش مرجع مقالات، به گزارش خبرنگاران، تیم ملی فوتبال ایران از ساعت 19 امروز مقابل هنگ کنگ نخستین بازی دور برگشت گروه C مقدماتی جام جهانی 2022 را برگزار کرد که با پیروزی یک بر صفر ملی پوشان ایران در نیمه اول به خاتمه رسید.

پیروزی یک گله در بازی یک طرفه، دیوار دفاعی هنگ کنگ برابر ایران

با ما همراه باشید و با تور چین از شگفت انگیزترین کشور دنیا دیدن کنید بر روی دیوار چین سلفی بگیرید، از قصر ممنوعه دیدن کنید و در خیابان شانگهای پیشرفته ترین آسیا قدم بزنید.

علی قلی زاده (23) برای ایران گلزنی کرد.

دراگان اسکوچیچ سرمربی تیم ملی فوتبال ایران برای این ملاقات از ترکیب زیر استفاده نموده است:

علیرضا بیرانوند، شجاع خلیل زاده، محمدحسین کنعانی زادگان، صادق محرمی، وحید امیری، احمد نورالهی، سعید عزت الهی، علیرضا جهانبخش، علی قلی زاده، مهدی طارمی و سردار آزمون.

کنفدراسیون فوتبال آسیا در حالی تصمیم به برگزاری متمرکز دور برگشت رقابت های این گروه در کشور بحرین گرفت که کیفیت زمین بازی در ملاقات امروز کیفیت قابل قبولی نداشت. با این حال ملی پوشان فوتبال ایران با انجام بازی هماهنگ توانستند در بیشتر دقایق بازی، مالکیت توپ را در اختیار داشته باشند و هنگ کنگ را تحت فشار قرار دهند.

شاگردان دراگان اسکوچیچ نخستین موقعیت گلزنی خود را در دقیقه 2 با کرنر علی قلی زاده و اشتباه دروازه بان هنگ کنگ کسب کردند تا سردار آزمون در یک قدمی زدن ضربه آخر با دفاع حریف روبرو شده و نتواند آن را تبدیل به گل کند. موقعیت هایی که تا انتها نیمه اول به طور یکطرفه از سوی ایران ادامه داشت.

حملات پر تعداد ملی پوشان فوتبال ایران با کم دقتی در زدن ضربات آخر راه به جایی نبرد تا اینکه علی قلی زاده در دقیقه 23 با نفوذ خود از سمت راست محوطه جریمه حریف، توانست از زاویه ای کاملاً بسته دروازه هنگ کنگی ها را باز کند.

هنگ کنگ پس از دریافت این گل تنها حمله خود را روی دروازه علیرضا بیرانوند طراحی کرد که آنها هم با بی دقتی مهاجم خود به گل نرسیدند.

پس از این اتفاق بار دیگر بازی کاملاً یکطرفه از سوی تیم ملی ایران در زمین مسابقه رخ داد اما هیچیک از این حملات راهی به چارچوب دروازه هنگ کنگ پیدا نکرد تا شاگردان دراگان اسکوچیچ با بی دقتی خود تنها یک گل در نیمه اول به ثمر برسانند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 14 تیر 1400 بروزرسانی: 14 تیر 1400 گردآورنده: atusocialscience.ir شناسه مطلب: 1671

به "پیروزی یک گله در بازی یک طرفه، دیوار دفاعی هنگ کنگ برابر ایران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیروزی یک گله در بازی یک طرفه، دیوار دفاعی هنگ کنگ برابر ایران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید