تور ارزان ایتالیا: پیش از بازی با ایتالیا به آرامش احتیاج داریم

به گزارش مرجع مقالات، به گزارش خبرنگاران، سیدمحمد ناظم الشریعه درباره در پیش بودن دو بازی تدارکاتی تیم ملی فوتسال ایران مقابل ایتالیا گفت: می دانیم ایتالیا تیم بسیار خوبی است و جزو هشت تیم برتر دنیا است که برای جام ملت های اروپا آماده می گردد. ما هم یک تغییر نسل داشتیم. سعی کردیم بازیکنان جوان و آینده دار را دعوت کنیم.

تور ارزان ایتالیا: پیش از بازی با ایتالیا به آرامش احتیاج داریم

با ما همراه باشید و با تور ارزان ایتالیا از به بهترین کشور اروپا سفر کنیم و در شهرهای ونیز، فلورانس و رم بگردیم و بناهای تاریخی این کشور تاریخی را از نزدیک ببینیم.

وی اضافه نمود: بازیکنان ما جوان و با انگیزه هستند. اگر این انگیزه را به درجه تاکتیک پذیری برسانیم می توانیم بازی های خوبی انجام بدهیم. به این تیم امیدوارم. اگر در زمان هایی که می توانیم اردو داشته باشیم تفکر حرفه ای و بین المللی را در فکر این بازیکنان جا بدهیم، آینده خوبی دارند.

سرمربی تیم ملی فوتسال ایران درباره شرایط و امکانات اردویی این تیم توضیح داد: امکانات خوب است. خودمان خواستیم هتل آموزشگاه باشیم. همه چیز در اختیارمان است. چیزهایی که یک تیم ملی احتیاج دارد را ما داریم.

ناظم الشریعه که به نظر می رسد از اخبار متعدد درباره آینده نیمکت تیم ملی ناراحت است، ادامه داد: مهمترین احتیاج ما آرامش است. در بحث سخت افزاری این آرامش وجود دارد و در بحث نرم افزاری هم به بازیکنان، کادر فنی و فدراسیون فوتبال بر می شود تا بچه ها با آرامش به ایتالیا بروند. شعارمان این است که باید با لذت بازی کنیم. اگر این لذت باشد، مردم از تماشا بازی ها لذت می برند.

سرمربی تیم ملی فوتسال در واکنش به حضور رحیم زارع نماینده مردم آباده در تمرین روز گذشته این تیم تاکید نمود: آقای زارع در شش، هفت سال گذشته دائم پیگیر بود. برای او نتایج تیم های فوتبال و فوتسال اهمیت دارد. خیلی کار خوبی کرد که به تمرین آمد. بازیکنان احتیاج به دیده شدن و بزرگ شدن دارند. حضور آدم های تاثیرگذار و کسانی که نمایندگان ما هستند، مهم است. در روزهای بعد هم یکی دو نفر دیگر می آیند ولی آقای زارع فرق دارد چون رئیس کمیته فوتبال و فوتسال مجلس است و می تواند به فدراسیون یاری کند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 6 اسفند 1400 بروزرسانی: 6 اسفند 1400 گردآورنده: atusocialscience.ir شناسه مطلب: 1957

به "تور ارزان ایتالیا: پیش از بازی با ایتالیا به آرامش احتیاج داریم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور ارزان ایتالیا: پیش از بازی با ایتالیا به آرامش احتیاج داریم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید