چطور قانون بازنشستگان به جام ملت ها وصل می گردد؟

به گزارش مرجع مقالات، به گزارش خبرنگاران ، اکبر منتشلو ، بحث بازنشستگان شاغل در فدراسیون های ورزشی با نزدیک شدن به روز اجرایی شدن این قانون هر روز داغ تر می گردد و هر دم هم از باغ بری می رسد. عده ای مخالف دولتی بودن فدراسیون فوتبال هستند و عده ای مستنداتی برای غیردولتی بودن این فدراسیون ارائه می نمایند. در حالی که این قانون مشمول همه فدراسیون ورزشی شده است و تقریباً بسیاری از مدیران ورزشی در تدارک ترک پست هایشان هستند، مسئولان فدراسیون فوتبال همچنان با تمسک به هر طنابی سعی در تبرئه کردن خودشان از این قانون مصوب مجلس هستند. همانطور که در گزارش های پیشین نوشتیم، موضوعاتی از قبیل جانبار بودن، تعلیق احتمالی فدراسیون و... از روز اول مطرح شد و در نهایت بحث مستثنی بودن فدراسیون فوتبال پیش کشیده شد، اما حالا حرفهای دیگری هم شنیده می گردد.

چطور قانون بازنشستگان به جام ملت ها وصل می گردد؟

همگان از شرایط تیم ملی مطلع هستند، کارلوس کی روش بعداز حضور قریب به 8 سال در تیم ملی نشان داده است که تغییرات مدیریتی چندان تاثیری رو تیمش و عملکردش ندارد و همچنان با همان وضعیت قبلی پیش می رود و چه بسا از جابجایی مدیران در فدراسیون فوتبال بهترین بهره را هم برای آماده سازی بهتر تیم ملی می برد. اما جالب است که اکنون که به زمان اجرایی شدن این قانون نزدیک می شویم، در بوق و کرنا می گردد که چه لزومی دارد در شرایطی که چند ماه بیشتر به جام ملت ها نمانده است، در راس مدیریت فدراسیون فوتبال تغییرات به وجود بیاید. همانطور که ذکر شد اولا الزاماً این تغییرات با وجود فردی مثل کی روش در راس کادرفنی تیم ملی،نه تنها به زیان این تیم نخواهد بود، چه بسا یک مدیریت جدید، یاری بیشتر و بهتری هم برای تیم ملی باشد و در ثانی اگر اینگونه باشد به نظر می رسد زمانی برای جابه جایی مدیران در این فدراسیون نخواهد بود و با مشغله ای که تیم ملی دارد، همواره بهانه هایی برای این گونه تغییرات خواهد بود.

اما پرواضع است که قانون مصوب مجلس شورای اسلامی با دلایل و مستندات متقن شامل فدراسیون فوتبال هم می گردد و بهانه های مثل جام ملت ها و تعلیق احتمالی فدراسیون فوتبال قطعاً بهانه های برای حضور شرایط کنونی مدیریتی این فدراسیون خواهد بود. جالب است که مدیران فدراسیون فوتبال برای دریافت بودجه های میلیاردی از دولت هم تیم ملی را بهانه می نمایند.

12

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 13 فروردین 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: atusocialscience.ir شناسه مطلب: 47

به "چطور قانون بازنشستگان به جام ملت ها وصل می گردد؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چطور قانون بازنشستگان به جام ملت ها وصل می گردد؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید