کالدرون: معنای محرومیت تماشاگران پرسپولیس و خلیل زاده را نمی فهمم

به گزارش مرجع مقالات، به گزارش خبرنگاران، گابریل کالدرون در نشست خبری پیش از بازی پرسپولیس و پیکان که بعدازظهر امروز در سازمان لیگ برگزار گردید، گفت: یک فینال دیگر داریم. بازی با پیکان یک فینال است که باید این تیم را شکست بدهیم. این تیم گل های زده و خورده زیادی دارد اما ما دنبال برد هستیم.

کالدرون: معنای محرومیت تماشاگران پرسپولیس و خلیل زاده را نمی فهمم

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس اضافه کرد: باید این بازی را با پیروزی پشت سر بگذاریم و باید گل بزنیم. احتیاج به بردن داریم و این موضوعی است که می خواهیم در بازی با پیکان به آن برسیم.

کالدرون درباره محرومیت طرفداران پرسپولیس توضیح داد: معنی این تصمیم را نمی فهمم. همه می دانند تماشاگران پرسپولیس جزو بهترین ها هستند اما مقابل پیکان آن ها را نداریم. انگار با یک یار کمتر بازی می کنیم.

وی درباره گل های کمی که پرسپولیس در این فصل زده است یادآور شد: این موضوع برای تیمی مثل پرسپولیس جالب نیست. در دو بازی آخر که باختیم موقعیت های زیادی خلق کردیم. من خوش بین هستم و می توانیم در ادامه عملکرد بهتری داشته باشیم.

کالدرون در مورد شرایط بازیکنان پرسپولیس اضافه کرد: من درکی از محرومیت شجاع خلیل زاده ندارم. نمی دانم چرا او باید محروم می شد.

سرمربی پرسپولیس ادامه داد: نگران بازیکنانی هستم که در این دو هفته آمادگی خوبی نداشتند. کنعانی زادگان و احمد نوراللهی در تیم ملی بازی کردند و بیرانوند هم دروازه بان اصلی بود.

کالدرون در ادامه از غیبت بشار رسن اطلاع داد و گفت: بشار مشکل پاسپورت داشت و به این به بازی نمی رسد. امیدوارم ترابی با وجود مصدومیت به این بازی برسد. اتفاقاتی افتاده که باعث می گردد در روند نتیجه گیری تیم موثر باشد.

وی درباره حضور افشین پیروانی در پرسپولیس و جدایی محسن خلیلی و اینکه آیا تمرکز او را تحت تاثیر قرار نداده است؟ گفت: خیر! تغییرات داخل باشگاه تاثیری روی روند آماده سازی ندارد. تمرینات خوبی داشتیم و همواره هم خوب کار کردیم. این موضوع جای هیچ بهانه ای ندارد.

کالدرون درباره التهاباتی که بین بازیکنان و طرفداران تیم ها به خاطر اعتراض به داور در همین هفته های ابتدایی به وجود آمده است توضیح داد: ما به عنوان مربی باید به بازیکن یاد بدهیم که با درگیری با داور هیچ چیزی حل نمی گردد. من با شما موافقم که چنین مسئله ای وجود داشت اما این را در تیمم حل کردم. به بازیکنان خودم و سایر تیم ها می گویم صحبت کردن با داور را کنار بگذارید و فوتبالتان را بازی کنید. داور مثل همه می تواند اشتباه کند و کمیته داوری به این مسائل رسیدگی می نماید. تصمیمات کمیته انضباطی هم اگر به ما آسیب برساند مسئله ای را در زمین مسابقه حل نمی نماید. مربی باید به بازیکن یاد بدهد که در زمین مسابقه حرف نزند و توانش را برای بردن بگذارد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 10 آذر 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: atusocialscience.ir شناسه مطلب: 444

به "کالدرون: معنای محرومیت تماشاگران پرسپولیس و خلیل زاده را نمی فهمم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کالدرون: معنای محرومیت تماشاگران پرسپولیس و خلیل زاده را نمی فهمم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید