کتابخانه های عمومی بهبهان زیر ذره بین مسئولان

به گزارش مرجع مقالات، رئیس اداره کتابخانه های عمومی شهرستان بهبهان گفت: سومین جلسه انجمن کتابخانه های عمومی در محل فرمانداری این شهرستان با حضور اعضا انجمن برگزار گردید.

کتابخانه های عمومی بهبهان زیر ذره بین مسئولان

نرگس موقرپور، رئیس اداره کتابخانه های عمومی شهرستان بهبهان در مصاحبه با خبرنگار از ، بیان داشت: سومین جلسه انجمن کتابخانه های عمومی در محل فرمانداری با حضور اعضا انجمن برگزار شد.

وی هدف از برگزاری این جلسه را آنالیز وضعیت کتابخانه عمومی ارجان منصوریه، آنالیز و شناسایی ساختمان های بلااستفاده ادارات شهرستان و همچنین سایر بخش ها توسط بخشداران و معرفی آن ها به اداره کتابخانه ها جهت تجهیز و ایجاد کتابخانه عمومی در سطح شهرستان و طرح گرامیداشت هفته کتاب با هدف ارتقاء سطح مطالعه در تمامی اقشار جامعه مطرح نمود.

موقرپور اذعان داشت: محمد حری، فرماندار شهرستان بهبهان در این جلسه به اهمیت نقش کتاب و کتابخوانی و تاثیر آن بر افزایش سطح علمی و آگاهی جامعه اشاره نمود.

وی اضافه نمود: بنابراین مقرر شد، تبلیغات در سطح شهرستان به وسیله ارسال پیامک به شهروندان و همچنین نصب پوستر و بنر در سطح شهرستان انجام گردد.

به گفته رئیس اداره کتابخانه های عمومی شهرستان بهبهان در این جلسه مصوب شد در هفته کتاب با همکاری کانون پرورش فکری و نوجوانان، اداره آموزش و پرورش، بخشداری مرکزی، شهرداری به منظور ترویج فرهنگ مطالعه در بین تمامی اقشار و مناطق کم برخوردار، کتابخانه سیار در روستاهای فاقد کتابخانه راه اندازی گردد.

نرگس موقرپور توضیح داد: از دیگر مصوبات این جلسه اهداء کتاب از طرف اعضای انجمن به کتابخانه ها و همچنین اهدای زمین از طرف بخشداری ها جهت ساخت کتابخانه ها بود.

گ

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 11 فروردین 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: atusocialscience.ir شناسه مطلب: 46

به "کتابخانه های عمومی بهبهان زیر ذره بین مسئولان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کتابخانه های عمومی بهبهان زیر ذره بین مسئولان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید