کرملین پیروز در مهار فاجعه کرونا

به گزارش مرجع مقالات، سخنگوی رئیس جمهوری روسیه گفت که روسیه توانست از سناریوی فاجعه بار همانند وضع ایتالیا در انتشار ویروس کرونا بگریزد.

کرملین پیروز در مهار فاجعه کرونا

دمیتری پسکوف سخنگوی رئیس جمهوری روسیه با بیان این مطلب ابراز امیدواری کرد که روسیه بزودی از اوج شیوع کرونا عبور کرده بدون آنکه با فاجعه ای همچون ایتالیا روبرو شود.

ایتالیا جزو کشورهایی است که بیشترین آسیب را از ویروس کرونا دیده است و براساس آمار سازمان بهداشت جهانی تا به امروز 203 هزار و 519 نفر در این کشور به این بیماری مبتلا شده، 27 هزار و 682 نفر جانباخته اند.

پسکوف در ادامه سخنان خود با بیان اینکه روسیه توانست از سناریوی ایتالیا بگریزد و این شرایط با معجزه رخ نداد، افزود: با تدابیری که برای مقابله با کرونا اتخاذ شد روسیه توانست از آن سناریو پیشگیری کند.

وی در واکنش به این پرسش که آیا روسیه از اوج انتشار ویروس کرونا عبور کرده است، افزود: می توان تاحدودی امیدوار بود زیرا بهتر است خوش بین باشیم اما شرایط تا حدود زیادی به این بستگی دارد که مردم تا چه اندازه به قوانین اتخاذ شده برای جلوگیری از شیوع کرونا احترام می گذارند.

براساس آخرین گزارش ستاد عملیاتی مبارزه با کرونای دولت روسیه، در شبانه روز اخیر شمار افراد مبتلا به کرونا در روسیه به پنج هزار و 841 نفر رسید تا تعداد مبتلایان در مجموع به 99 هزار و 399 تن برسد.،ایرنا

اخبار مربوط به ویروس کرونا در ایران و جهان را اینجا بخوانید

منبع: ایران آنلاین
انتشار: 7 تیر 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: atusocialscience.ir شناسه مطلب: 960

به "کرملین پیروز در مهار فاجعه کرونا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کرملین پیروز در مهار فاجعه کرونا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید