کرونا در بولیوی؛ نه دستگاه اکسیژن هست نه تابوت

به گزارش مرجع مقالات، شیوع گسترده و با سرعت ویروس کرونا در بولیوی فشار زیادی را هم بر بیمارستان و هم بر گورستان های این کشور تحمیل نموده است.

کرونا در بولیوی؛ نه دستگاه اکسیژن هست نه تابوت

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، وزارت بهداشت بولیوی اواخر هفته گذشته بیان کرد 1117 مورد جدید ابتلا به ویروس کرونا ثبت شده اند و 79 نفر نیز به تازگی جان خود را از دست داده اند.

بر اساس آمارهای رسمی، ویروس کرونا تا به امروز 20614 نفر را در بولیوی بیمار نموده و جان 2473 نفر را گرفته است و گفته می گردد آمار واقعی مبتلایان به کرونا خیلی بیشتر از آمار رسمی است.

به گزارش الجزیره، در هفته گذشته جسد بیش از 400 نفر از خیابان ها، خودروها و برخی منازل توسط پلیس جمع آوری شده است و این باور وجود دارد که 85 درصد اجساد جمع آوری شده قربانیان ویروس کرونا بودند.

یامیل زاولتا که خدمات تدفین و ترحیم ارائه می دهد به الجزیره گفت: طی چند هفته گذشته اوضاع به هم ریخته است. ما تابوت نداریم.

در همین حال، دستگاه های تنفسی خالی در بیمارستان های وجود ندارند و به خویشاوندان بیماران گفته اند مشکل را خودتان مدیریت کنید. در شهر لاپاز، فردی به الجزیره گفت که پدر خانم 56 ساله اش در حالی که در خودرو منتظر درمان بود، جان سپرد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 28 شهریور 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: atusocialscience.ir شناسه مطلب: 1118

به "کرونا در بولیوی؛ نه دستگاه اکسیژن هست نه تابوت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کرونا در بولیوی؛ نه دستگاه اکسیژن هست نه تابوت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید