کرونا زن است یا مرد؟، پاپ فرانسیس پاسخ داد

به گزارش مرجع مقالات، خبرنگاران : پاپ فرانسیس در دیدار هفتگی خود با پیروان کلیسای کاتولیک در واتیکان از مردم خواست به موارد ایمنی و بهداشتی احترام بگذارند و فرمانبردار بانو کووید باشند.

کرونا زن است یا مرد؟، پاپ فرانسیس پاسخ داد

به گزارش خبرنگاران به نقل از همشهری آنلاین: به نقل از رویترز، رهبر کاتولیک های جهان که پیش تر به خاطر نزدن ماسک و رعایت نکردن فاصله با پیروانش انتقاد شنیده بود، در دیدار با مردم با واتیکان باز هم ماسک بر چهره نداشت اما از فاصله ای و دور و به نسبت ایمن با آنها سخن گفت و پند و اندرزشان داد.

پاپ فرانسیس با ابراز تاسف از اینکه نمی تواند نزد مردم برود و از نزدیک با آنها گفتگو کند، اضافه کرد: اگر پیش شما بیایم، گرد من جمع می شوید و آن گاه موارد ایمنی رعایت نمی شود. همه ما باید از این بانوی سرسخت که نامش کووید است، حساب ببریم و از او اطاعت کنیم. اوست که این روزها بسیار به همه آسیب می رساند.

پاپ و دستیاران نزدیک و مترجمان روی صحنه در این جلسه ماسک نداشتند اما محافظان سوئیسی و عکاسان بین المللی با ماسک انجام وظیفه می کردند. هر چند کشیش ها و اسقف ها هم با نزدیک شدن به پاپ فرانسیس ماسک های خود را برمی داشتند.

دست کم 13 نفر از نیروهای امنیتی فعال در واتیکان و یک نفر از مهمانان حاضر در مهمانخانه واتیکان که پاپ فرانسیس در آن محدوده ساکن است در روزهای اخیر به ویروس کرونا مبتلا شده اند.

منبع: اقتصادنیوز
انتشار: 9 آذر 1399 بروزرسانی: 9 آذر 1399 گردآورنده: atusocialscience.ir شناسه مطلب: 1268

به "کرونا زن است یا مرد؟، پاپ فرانسیس پاسخ داد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کرونا زن است یا مرد؟، پاپ فرانسیس پاسخ داد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید