کرونا، کتابخانه ها و سالن های مطالعاتی قزوین را تعطیل کرد

به گزارش مرجع مقالات، مدیرکل کتابخانه های عمومی استان قزوین گفت: همه کتابخانه ها و سالن های مطالعاتی استان قزوین به دلیل شیوع بیماری کرونا و حفظ سلامت شهروندان تا اطلاع بعدی تعطیل شده است.

کرونا، کتابخانه ها و سالن های مطالعاتی قزوین را تعطیل کرد

جهت دریافت خدمات اجرای آلاچیق پشت بام با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. روف گاردن و بام سبز با بهترین قیمت و بهترین کیفیت را از ما بخواهید.

یه گزارش خبرنگاران به نقل از ایرنا، فاطمه محمدبیگی گفت: با توجه به شیوع بیماری کرونا در استان قزوین و تمرکز جمعیت بالای 10 نفر در مراکز عرضه کتاب، تمامی این سالن ها تا اطلاع بعدی تعطیل است.

وی با بیان اینکه دیرکرد جرایم امانت کتاب نیز برای رفاه حال شهروندان در این تعطیلات بخشیده شده و محاسبه نمی گردد، اضافه کرد: شهروندان می توانند در صورت امانت یک کتاب، آن را نگهداری نموده و پس از تعطیلات به کتابخانه تحویل دهند.

محمدبیگی همچنین بر تعطیلی پانسیون های مطالعاتی نیز تاکید نمود و گفت: بعضی از مراکز و پانسیون های مطالعاتی در استان قزوین نیز به علت شیوع گسترش کرونا تعطیل شده و اجازه فعالیت ندارند.

این مسئول اعلام کرد: تعطیلی کتابخانه ها و مراکز مطالعه، ارتباطی به محیط ستادی اداره کل کتابخانه های عمومی استان ندارد و ارایه خدمات اداری در این ایام به صورت مستمر انجام می گردد.

استان قزوین دارای 37 کتابخانه عمومی و چهار کتابخانه غیرعمومی است.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 28 اسفند 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: atusocialscience.ir شناسه مطلب: 706

به "کرونا، کتابخانه ها و سالن های مطالعاتی قزوین را تعطیل کرد" امتیاز دهید

2 کاربر به "کرونا، کتابخانه ها و سالن های مطالعاتی قزوین را تعطیل کرد" امتیاز داده اند | 1 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کرونا، کتابخانه ها و سالن های مطالعاتی قزوین را تعطیل کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید