کشتی آزاد قهرمانی دنیا؛ آزادکاران ایران رقیبان خود را شناختند

به گزارش مرجع مقالات، تهران (پانا)- نمایندگان ایران در رقابت های کشتی آزاد قهرمانی دنیا 2021، رقیبان خود را شناختند.

کشتی آزاد قهرمانی دنیا؛ آزادکاران ایران رقیبان خود را شناختند

به گزارش ایسنا، مراسم قرعه کشی رقابت های کشتی آزاد قهرمانی دنیا در اسلو مرکز نروژ برگزار گردید و 10 آزادکار ایران در این رقابت ها رقیبان خود را شناختند.

رقابت های وزن های 61، 74، 86 و 125 کیلوگرم از ظهر فردا ساعت 12 به وقت ایران شروع می گردد و 4 نماینده ایران به روی تشک می فرایند.

قرعه کشی اجرا شده در تمامی وزن ها به توضیح زیر است:

در وزن 57 کیلوگرم، علیرضا سرلک پس از استراحت در دور نخست مقابل پانجاک از هند کشتی می گیرد.

در وزن 61 کیلوگرم، رحمان عموزاد در دور نخست به مصاف کیم از کره جنوبی می رود و در صورت فزونی در دوم مقابل برنده عسکراف از قزاقستان و هورسکی از اوکراین قرار می گیرد.

در وزن 65 کیلوگرم، امیرمحمد یزدانی در دور نخست مقابل بولکاوادزه از گرجستان کشتی می گیرد و در صورت فزونی مقابل برنده مبارزه عثمان اف از قرقیزستان و دیاکومیهالیس از آمریکا مبارزه می نماید.

در وزن 70 کیلوگرم عرفان الهی در دور نخست به نصاف ماتویاما از ژاپن می رود و در صورت فزونی با برنده مبارزه گراهمز از مولداوی و چومانیک از اسلواکی مبارزه می نماید.

در وزن 74 کیلوگرم، یونس امامی در دور نخست مقابل آمینه از سن مارینو مبارزه می نماید و در صورت فزونی در دور بعد با برنده مبارزه ویجسوریا از سریلانکا و بیژوئف از روسیه ملاقات می نماید.

در وزن 79 کیلوگرم، محمد نخودی در مبارزه نخست برابر کانوا از ایتالیا به میدان می رود و در صورت برد، در دور بعد با برنده اواگیان از ارمنستان و پاسوئف از اوکراین مبارزه می نماید.

در وزن 86 کیلوگرم، حسن یزدانی پس از استراحت در دور نخست، با برنده آباکاروف از آذربایجان و گوچن از ترکیه مبارزه می نماید. دیوید تیدور هم در سمت دیگر جدول در مبارزه نخست برابر علی اف از اوکراین مبارزه می نماید. یزدانی و تیلور در صورت راهیابی به فینال، بار دیگر مقابل هم مبارزه می نمایند.

در وزن 92 کیلوگرم، کامران قاسمپور پس از استراحت در دور نخست، مقابل برنده جی دن کاکس از آمریکا و پاتیل از هند قرار می گیرد.

در وزن 97 کیلوگرم، مجتبی گلیج در دور نخست مقابل کادیان از هند مبارزه می نماید و در صورت فزونی با برنده مبارزه روسیه و مقدونیه کشتی می گیرد.

کایل اسنایدر از آمریکا در سمت جدول گلیج واقع شده است و احتمال برخوردشان در نیمه نهایی وزن 97 کیلوگرم وجود دارد اما عبدالرشید سعدالله یف ملقب به تانک روس در سمت دیگر جدول جای دارد و تا فینال با گلیج برخورد ندارد.

در وزن 125 کیلوگرم، امیرحسین زارع پس از استراحت در دور نخست مقابل خرامیانکو از بلاروس مبارزه می نماید و در صورت فزونی مقابل برنده مبارزه گویازدوفسکی از آمریکا و دسی از کاندا به میدان می رود.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 21 مهر 1400 بروزرسانی: 21 مهر 1400 گردآورنده: atusocialscience.ir شناسه مطلب: 1806

به "کشتی آزاد قهرمانی دنیا؛ آزادکاران ایران رقیبان خود را شناختند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کشتی آزاد قهرمانی دنیا؛ آزادکاران ایران رقیبان خود را شناختند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید