گریزمان: اتلتیکومادرید شب بدی را برای افتضاح بودن انتخاب کرد

به گزارش مرجع مقالات، مهاجم فرانسوی روخی بلانکو به ضعیف بودن عملکرد تیمش در خانه یوونتوس اعتراف کرد.

گریزمان: اتلتیکومادرید شب بدی را برای افتضاح بودن انتخاب کرد

به گزارش خبرنگاران، آنتوان گریزمان درباره باخت 3 بر صفر شب گذشته (سه شنبه) اتلتیکومادرید در خانه یوونتوس و حذف این تیم از مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا که در آن تیمش حتی یک شوت هم به سمت چارچوب دروازه حریف شلیک نکرد، به شبکه مویستار گفت: ما هرگز نتوانستیم بازی خودمان را انجام دهیم. روز بدی را برای افتضاح بازی کردن انتخاب کردیم. مرا بابت اصطلاحی که به کار می برم، ببخشید اما واقعاً همینطور بود. تقریباً همه اتفاقی که می شد در این بازی رخ داد. حریف از هر لحاظ از تیم ما برتر بود، همانطور که ما در بازی رفت از آنها برتر بودیم.

گریزمان در تمجید از کریستیانو رونالدو - کسی که هر سه گل یوونتوس را زد و شمار گل هایش به اتلتیکومادرید در 33 بازی مقابل این تیم را به 25 تا افزایش داد - نیز گفت: او بازیکن فوق العاده ای است اما خط دفاعی ما هم بیش از اندازه به او فرصت داد. در بازی اول، ما دفاع خوبی داشتیم و او هیچ موقعیتی به دست نیاورد. امروز او سه موقعیت داشت و هرسه آنها را تبدیل به گل کرد. احساس می کنم که افتضاح بودیم و اول از همه نیز این را درباره خودم می گویم. داستان این بازی کاملاً با بازی رفت متفاوت بود. در آن بازی من تیم را رو به جلو راهنمایی می کردم اما امشب شب ما نبود.

گریزمان اضافه نمود: یادم هست که در بازی مان مقابل بایرن مونیخ (نیمه نهایی سال 2016 که اتلتیکو در آن به خاطر گل زده بیشتر صعود کرد) هم شرایط تا حدودی مشابه وضعیت بازی مان مقابل یوونتوس بود. آن سال ما توانستیم بین دو نیمه مسائل مان را حل کنیم و امشب نتوانستیم.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 5 تیر 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: atusocialscience.ir شناسه مطلب: 125

به "گریزمان: اتلتیکومادرید شب بدی را برای افتضاح بودن انتخاب کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گریزمان: اتلتیکومادرید شب بدی را برای افتضاح بودن انتخاب کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید