گریلیش و سانچو، گزینه های سولسشر برای تقویت منچستریونایتد

به گزارش مرجع مقالات، خبرگزاری خبرنگاران- سولسشر از بین جیدون سانچو و جک گریلیش، نفر اول را برای تیمش مناسب تر می داند.

گریلیش و سانچو، گزینه های سولسشر برای تقویت منچستریونایتد

به گزارش خبرنگاران، با وجود این که جمعی از بازیکنان منچستریونایتد خواهان جذب جک گریلیش هستند، جیدون سانچو اولویت نقل و انتقالاتی اوله گونار سولسشر در تابستان 2021 محسوب می گردد. به نقل از تلگراف، یک سال پس از آن که منچستریونایتد نتوانست دورتموند را برای فروختن سانچو متقاعد کند، انتظار می رود این بازیکن 21 ساله در تابستان سال جاری با رقمی حدود 75 میلیون پوند در دسترس باشد. در اولدترافورد اما، گریلیش هم گزینه محبوبی محسوب می گردد؛ چه برای آن هایی که مقابل او بازی نموده اند و چه آن هایی که در تیم ملی همبازی او هستند. رقم انتقال ستاره استون ویلا هم مشابه سانچو خواهد بود ولی از قرار معلوم، وینگر دورتموند ترجیح سولسشر است.

پپ گواردیولا یکی از تحسین کنندگان گریلیش است و او این بازیکن را برای تقویت تیمش جهت دفاع از عنوان قهرمانی فصل 21-2020 لیگ برتر در نظر دارد. با این حال احتمال جدایی هری کین در تابستان، همه چیز را عوض نموده است چرا که در نگاهی واقع بینانه، فقط منچستریونایتد، منچسترسیتی و چلسی می توانند هزینه ماندن او در لیگ برتر را متقبل شوند.

سرمربی نروژی منچستریونایتد هم گفته است که تمدید کردن قرارداد ادینسون کاوانی لزوما به معنی مهاجم نخریدن این باشگاه نیست. سانچو مورد توجه تیم های دیگری هم در سطح اروپا واقع شده است ولی بازگشت به انگلیس، گزینه ای محتمل برای او محسوب می گردد. سولسشر می خواهد تیمش را در جناح دیگر خط حمله هم تقویت کند تا بتواند منچسترسیتی را در لیگ برتر به چالش بکشد.

وینگر جوان زنبورها مورد توجه باشگاه های انگلیسی قرار گرفته است. جیدون سانچو، وینگر 21 ساله و انگلیسی باشگاه دورتموند مورد توجه باشگاه های انگلیسی قرار گرفته است. به نقل از بیلد، در تابستان گذشته، منچستریونایتد برای جذب جیدون سانچو اقدام کرد اما سران این باشگاه با دورتموند بر سر مبلغ انتقال به توافق نرسیدند. شیاطین سرخ هنوز هم به جذب سانچو علاقه دارند اما اکنون دو باشگاه چلسی و لیورپول نیز وارد رقابت بر سر جذب این وینگر جوان شده اند. زنبورها در صورت دریافت پیشنهادی به ارزش 90 تا 100 میلیون یورو، سانچو را در تابستان آینده به فروش خواهند رساند. او تا سال 2023 با دورتموند قرارداد دارد.

کاپیتان شیاطین سرخ همراه هم تیمی هایش به لهستان می رود. نام هری مگوایر در بین فهرست بازیکنان منچستریونایتد برای سفر به لهستان و رویارویی با ویارئال در فینال لیگ اروپا به چشم می خورد. به نقل از دیلی میل، به نظر می رسید حضور مگوایر در فینال غیر ممکن باشد ولی این بازیکن امید خود را از دست نداده است و اوله گونار سولسشر هم شرایط او را زیر نظر دارد.

مگوایر که پس از مصدوم شدن در بازی با استون ویلا، چهار بازی پایانی تیمش در لیگ برتر را از دست داد، فردا یک تست دیگر را پشت سر می گذارد تا شرایط او برای حضور در فینال سنجیده گردد. با این حال به عنوان کاپیتان تیم، حتی اگر مگوایر به بازی پیش رو نرسد، حضور او در کنار هم تیمی هایش از بعد انگیزشی نکته مهمی خواهد بود. گذشته از همه این ها، در لیست بازیکنان اعزامی خبری از آنتونی مارسیال نیست؛ بازیکنی که این روزها شایعه جدایی او از باشگاه و پیوستنش به تاتنهام شنیده می گردد.

میسون گرینوود مصمم است تا رکورد گلزنی وین رونی در منچستریونایتد را بشکند. به نقل از میرر، گرینوود پیش از این رکورد بیشترین گل زده برای منچستریونایتد به عنوان یک بازیکن زیر 21 سال که دست رونی بود را شکسته است. رونی که طی 13 سال حضور افتخار آمیز در منچستریونایتد پیروز شد 253 گل برای این تیم بزند، بهترین گلزن تاریخ شیاطین سرخ محسوب می گردد. گرینوود 19 ساله تا به اینجای کار 31 گل برای منچستریونایتد به ثمر رسانده است ولی برای رسیدن به رکورد رونی انگیزه فراوانی دارد.

زمانی که مارکوس رشفورد به تیم اصلی رسید، الگویی برای من و سایر بازیکنان حاضر در آموزشگاه باشگاه ایجاد کرد. حالا که رکورد گلزنی رونی در نوجوانی شکسته شده است، شاید عبور از تعداد گل زده او برای منچستریونایتد در لیگ برتر، آغازگر دستاورد خاصی برای من در این باشگاه باشد. امیدوارم بتوانم سالیان سال به گلزنی ادامه بدهم و در اینجا جام کسب کنم. این همواره خواسته من بوده است.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 4 تیر 1400 بروزرسانی: 4 تیر 1400 گردآورنده: atusocialscience.ir شناسه مطلب: 1653

به "گریلیش و سانچو، گزینه های سولسشر برای تقویت منچستریونایتد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گریلیش و سانچو، گزینه های سولسشر برای تقویت منچستریونایتد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید