گزینه های ساحلی در شهر ریودوژانیرو(بخش دوم)

به گزارش مرجع مقالات، مهم ترین ویژگی شهر ریودوژانیرو این است که در کنار اقیانوس اطلس واقع شده است بنابراین گردشگران برای فعالیت های ساحلی و دریایی گزینه های بسیار زیادی پی رو دارند اما برای انتخاب هر یک از گزینه ها ضروری است تا اطلاعاتی هرچند مختصر را از این منطقه ها داشته باشند. در این مطلبی سعی داریم سواحل مختلف این منطقه را به شما معرفی نماییم. در ادامه با خبرنگاران همراه باشید.

گزینه های ساحلی در شهر ریودوژانیرو(بخش دوم)

5- ساحل باررا Barra Beach

سرگرمی ها: موج سواری کوتاه و بلند، کایت سواری، بادسواری

ساحل باررا با طول 18 کیلومتر یکی از طولانی ترین سواحل ریو و میزبان بسیاری از رویداد های مسابقات المپیک 2016 بوده است. این ساحل در کناره منطقه باررا دا تیجوکا کشیده شده است. در این ساحل امکان بسیاری از ورزش های آبی مانند موج سواری، بادسواری و کایت سواری فراهم شده است. برای اجاره دادن امکانات ورزش های آبی نیز تعدادی کلوب هایی راه میزان شده است. سالانه مسابقات قهرمانی این ورزش ها در همین ساحل برگزار می گردد.

آدرس: برزیل، استان ریو ریودوژانیرو، ریو دو ژانیرو، منطقه باررا دا تیجوکا

6- ساحل جوتینگ Praia da Joatinga

سرگرمی ها: موج سواری، طبیعت گردی

ساحل جوتینگ ساحلی دنج و صخره ای است که با پیاده روی کوتاهی از پارکینگ می توان به آن رسید. این ساحل منطقه ای است که طبیعتی زیبا دارد و برای گذران آخر هفته ای آرام بسیار مناسب می باشد. در این ساحل امکانات لازم برای ورزش موج سواری برای گردشگران فراهم شده است. این ساحل به بهشت مخفی در میان صخره ها معروف است، چرا که پس از گذر از میان صخره ها و کمی پیاده روی به ساحلی بکر، تمیز و خیره کننده خواهید رسید.

آدرس: ریو، خیابان لسار سگال 80

7- منطقه و ساحل Recreio dos Bandeirantes

سرگرمی ها: موج سواری، والیبال ساحلی

ساحل Recreio dos Bandeirantes واقع در غرب شهر ریو می باشد. این منطقه تازه پیشرفته هیچ آسمان خراشی ندارد و تنها یک منطقه جنگلی بر فراز تپه ها و صخره های سنگی دارا می باشد. فاصله این منطقه با سواحل معروف و پرتردد آیپانما و کوپوکابانا تنها 50 دقیقه است. موج های خروشان این ساحل محل مناسبی برای موج سواری گردشگران محسوب می گردد. بعلاوه به سبب ساحل تمیز شنی این منطقه، برای والیبال ساحلی استفاده می گردد.

آدرس: ریو، رسیریو دوس بندریانتس

8- لمه Leme

سرگرمی ها: ماهی گیری، طبیعت گردی

لمه یک منطقه میانه به بالا در قسمت جنوبی شهر ریو است که در ادامه ساحل کوپاکابانا و در همسایگی محله های کوپاکابانا، بوتافاگو و اورکا قرار گرفته است. شباهت کوه های سنگی نزدیک ساحل به سکان کشتی باعث نامگذاری این ساحل به این نام می باشد. (لمه به معنای سکان است). لمه به نسبت کوپاکانا محله آرامی است و رستوران های خوبی را در خود جای داده است. تفاوت لمه با کوپاکابانا این است که لمه عمدتا محل گردش و سرگرمی ساحلی خانواده ها در نظر گرفته می گردد. چشم انداز ای که از ساحل لمه دیده می گردد، مخصوصا در غروب آفتاب بسیار فوق العاده و منحصر بفرد است.

آدرس: ریو، سانتو کریستو

9- جزیره پاکوئتا Paquetá Island

از ساحل های برتر ریو

جزیره پاکوئتا یا Paquetá Island در خلیج گانابارا واقع در شهر ریو قرار گرفته است. از ویژگی های منحصر به فرد این جزیره ممنوعیت ورود خودرو است. یعنی گردشگران تنها با دوچرخه، کالسکه و اسب امکان گردش در جزیره پاکوئتا را خواهند داشت. تعداد زیادی درخت چشمگیر بائوباب نیز در این جزیره به چشم می خورد.

آدرس: ریو، خلیج گانابارا

منبع: الی گشت
انتشار: 29 فروردین 1401 بروزرسانی: 29 فروردین 1401 گردآورنده: atusocialscience.ir شناسه مطلب: 2002

به "گزینه های ساحلی در شهر ریودوژانیرو(بخش دوم)" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گزینه های ساحلی در شهر ریودوژانیرو(بخش دوم)"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید