یحیی کارش را خوب انجام داده است، پرسپولیس باید تقویت گردد، قانون عدم جذب بازیکن خارجی را بردارند

به گزارش مرجع مقالات، سرانجام رافت گفت: یحیی کارش را خوب انجام داده و باید به او تبریک گفت با این شرایط تیمداری می نماید. در باشگاه هم که کلی حاشیه برایش ایجاد شده، ولی او کارش را با قدرت انجام می دهد

یحیی کارش را خوب انجام داده است، پرسپولیس باید تقویت گردد، قانون عدم جذب بازیکن خارجی را بردارند

گروه ورزشی دانشجو - تیم پرسپولیس در قرعه کشی لیگ قهرمانان 2021 آسیا در گروه E با تیم های الریان قطر- گوای هند و برنده پلی آف بین الوحده امارات یا الزوراء عراق همگروه شد.

خاتمه رأفت در گفت و گو با ذانشجو، درباره شرایط این هفته های پرسپولیس و گروهی که در لیگ قهرمانان آسیا در آن قرار گرفته است حرف زد.

متن این پرسش و پاسخ در ادامه می آید:

* پرسپولیس در گروه E با تیم هایی همگروه شد که گفته می گردد دردسری برای فینالیست دور قبل لیگ قهرمانان آسیا ایجاد نخواهند کرد. با این فرضیه موافقید؟

- با اینکه همه می گویند پرسپولیس در گروه آسانی افتاده ولی من معتقدم که هیچ گروهی در لیگ قهرمانان آسیا آسان نیست. ضمن اینکه در تیم الریان شجاع خلیل زاده حضور دارد که خودش انگیزه های زیادی برای رویارویی با تیم سابقش دارد.

* ولی به هر حال گفته می گردد گروه آسانی است؟

- همان دو تیمی که قرار است در پلی آف بازی نمایند یعنی الوحده امارات و الزوراء عراق خودشان تیم های خوبی هستند. ولی باز هم تأکید می کنم که پرسپولیس در گروه آسانی نیست و باید با قدرت در گروهش به میدان برود.

* اما در این فصل نتایج پرسپولیس تا حدی باعث نگرانی هواداران این تیم شده است؟

- اصلا! اتفاقا پرسپولیس خیلی هم خوب نتیجه گرفته است. اگر به ابتدای فصل برگردید متوجه می شوید که این تیم در 5، 6 هفته ابتدایی لیگ سعی داشت با شرایطی به میدان برود که برای فینال لیگ قهرمانان به ترکیب اصلی اش برسد که البته آل کثیر را هم از این تیم گرفتند. این شرایط شرایطی را ایجاد کرد که تیم در لیگ خوب نتیجه نگیرد و از طرفی در فینال هم که مغلوب شد، باز هم تیم روحیه بدی داشت ولی باز هم الان با دو بازی کمتر امتیازات خوبی گرفته است.

* ولی با 6 تساوی به اندازه 4 باخت و 12 امتیاز از دست داده است؟

- قبول دارم ولی یحیی کارش را خوب انجام داده و باید به او تبریک گفت با این شرایط تیمداری می نماید. در باشگاه هم که کلی حاشیه برایش ایجاد شده ولی او کارش را با قدرت انجام می دهد. علاوه بر این مسایل ابتدای فصل هم چند مهره تأثیرگذار تیم را از پرسپولیس گرفتند. مهدی ترابی، علیرضا بیرانوند، علی علیپور و آخر سر هم بشار رسن. هر یک از این مهره ها خودشان نقش بسزایی در نتیجه گیری تیم داشتند و الان پرسپولیس بدون این نفرات همچنان بازیهای خوبی را ارائه می نماید و البته بدشانسی هم می آورد.

* با این تفاسیر فکر می کنید تیم برای ورود به لیگ قهرمانان 2021 احتیاج به تقویت دارد؟

- قطعا باید تقویت گردد.

* در چه پستهایی؟

- در همه پستها باید تقویت گردد. شما ببینید در بازی با آلومینیوم هر دو دفاع وسط خودش را نداشت و مجبور شد مهدی شیری را با آن قد و قامت کوتاه به دفاع وسط ببرد و لطمه اش را هم دید و دو گل را هم از آن ناحیه خورد. پس تیم باید یک دفاع وسط بگیرد و در باقی پستها هم بازیکن جذب کند. اصلا من معتقدم باید قانون عدم جذب بازیکن خارجی را برای نمایندگان کشورمان در آسیا بردارند.

* چطور؟

- همه رقبا با بازیکنان خارجی خوب به لیگ قهرمانان می آیند ولی تیم های ما بدون یار خارجی هستند. باید ترتیبی بدهند که این 4 تیم بتوانند از بازیکنان خوب خارجی بهره ببرند تا از حیثیت فوتبال کشورمان در آسیا دفاع نمایند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 30 اسفند 1399 بروزرسانی: 30 اسفند 1399 گردآورنده: atusocialscience.ir شناسه مطلب: 1489

به "یحیی کارش را خوب انجام داده است، پرسپولیس باید تقویت گردد، قانون عدم جذب بازیکن خارجی را بردارند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "یحیی کارش را خوب انجام داده است، پرسپولیس باید تقویت گردد، قانون عدم جذب بازیکن خارجی را بردارند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید