3 فیلم تحقیر آمیز از خانم بازیگرهای ایرانی ! ، از سحر قریشی تا بهاره رهنما !

به گزارش مرجع مقالات، خبرنگاران: بازیگرانی مثل بهاره رهنما، نیوشا ضیغمی و سحر قریشی اخیرا برند های مختلف را تیلبغ می نمایند و تیزر تبلیغتی می سازند.

3 فیلم تحقیر آمیز از خانم بازیگرهای ایرانی ! ، از سحر قریشی تا بهاره رهنما !

بازیگران زن در سینما و تلویزیون ایران از معروفیت بسیاری برخوردارند. بازیگران زن در نقش های مختلفی بازی می نمایند. بازیگران زن از چهره خود استفاده نموده و در فضای مجازی فعالیت می نمایند. بعضی از بازیگران زن فعالیت های بسیار گسترده ای را در فضای مجازی دارند. اخیرا بعضی از بازیگران زن برند های مختلفی را تبلیغ می نمایند.

به گزارش خبرنگاران، دنیای بازیگران ، دنیایی با پیچیدگی ها و حواشی های بسیار است. اخیرا با پدیده از بازیگران زن پرحاشیه روبرو هستیم که آن ها دست به انجام تبلیغات زده و کلیپ های بسیاری را منتشر می نمایند.

بازیگرانی مثل بهاره رهنما ، نیوشا ضیغمی و سحر قریشی اخیرا در بازیگری کم کار تر از گذشته هستند و بعضا در فیلم بازی نمی نمایند. همین مسئله ای است که آن ها را برای عایدیزایی یا تجربه کاری به سمت و سویی دیگر می کشد. از طرفی کارگردان ها بازیگران نو تری را به عرصه بازی در فیلم هایشان راه داده اند. کارگردان ها با توجه به بودجه در فیلم های خود ترجیح می دهند بازیگران نو تر را با هزینه کم تر و کارآیی بالا تر به صحنه های بازیگری دعوت نمایند ، سن و سال بازیگران هم در این انتخاب بی تاثیر نیست.

همین عوامل می تواند باعث کم کار شدن این بازیگران شده باشد و آن ها را به سمت تجربه کارهای نو سوق بدهد!

کارهایی مثل انجام تبلیغات برای شرکت های مختلف و بازی کردن در تیزر های تبلیغاتی این برند ها! بعضی از آن ها دست به تبلیغات سبکی مثل تبلیغ جاروبرقی و ... زده اند؛ بعضی دیگر هم با تبلیغات لاکچری عطر یا ادکلن تبلیغ می نمایند.

آواز خوانی تحقیر آمیز نیوشا ضیغمی در تبلیغات

نیوشا ضیغمی یکی از مشهورترین بازیگران زن در زمینه تبلیغات است .او تقریبا بعد از بهاره رهنما حضور فعالی در این زمینه دارد.

نیوشا ضیغمی قبلا در واکنش به منتقدان تبلیغاتش گفته است که من مانند بکام و بیانسه تبلیغات می کنم. البته بسیاری از بازیگران زن مشهور و محبوب ایرانی در صفحات خود تبلیغات خاصی ندارن و بیشترا تبلیغاتی در صفحه اینستاگرامی خود قرار نمی دهند مگر برای کمپین های اجتماعی یا مسائل مربوط به فیلم های خودشان، اما در این میان بهاره رهنما ، سحر قریشی ، فریبا نادری و نیوشا ضیغمی از آن درسته از بازیگرانی هستند که کسب عایدی خوبی از این طریق دارند. به تازگی ویدیویی از نیوشا ضیغمی منتشر شد که در آن نیوشا ضیغمی خوانندگی می نماید.

تبلیغ لاکچری سحر قریشی برترین تبلیغ میان بازیگران

سحر قریشی از بازیگرانی است که با کم کار شدن دست به صنعت تبلیغات رو آورده است.

به تازگی ویدئویی از سحر قریشی منتظر شده است که او سوار بر خودرو در جزیره کیش است. این ویدئو مربوط به آگهی تبلیغ یک مدل عطر است.

این آگهی تبلیغاتی بسیار طولانی است و سحر قریشی در آن آرایش و رانندگی می نماید و مدام عطر می زند. مخاطبان ، تبلیغ سحر قریشی را برترین تبلیغ میان بازیگران دانستند.

تبلیغات روزافزون بهاره رهنما

بهاره رهنما جزو پیشکسوتان حوزه تبلیغات در بازیگران محسوب می گردد و تا به امروز تبلیغات بسیاری از برند ها و محصولات متفاوتی منتشر نموده است و برنامه ها دست به تبلیغات مختلفی زده است. این بازیگر در پست ها یا استوری های اینستاگرامی اش هم تبلیغ را فراموش نمی نماید. بهاره رهنما که به واسطه جنجال ها و حاشی هایی که ایجاد می نماید، دنبال نمایندگان زیادی دارد برای هر تبلیغ پول خوبی می گیرد.

تبلیغات در میان بازیگران تنها به این سه بازیگر محدود نمی گردد و بیشتر آن ها با شرکت در تبلیغات تلویزیونی ،تبلیغ در پیج اینستاگرامی ، ساخت کلیپ های مختلف و شرکت در تیزر های تبلیغاتی در فضای مجازی دست به تبلیغ می زنند و هرکدام از آن ها عایدیهای متفاوتی را بدست می آورند.

منبع: رکنا
انتشار: 11 آبان 1400 بروزرسانی: 11 آبان 1400 گردآورنده: atusocialscience.ir شناسه مطلب: 1833

به "3 فیلم تحقیر آمیز از خانم بازیگرهای ایرانی ! ، از سحر قریشی تا بهاره رهنما !" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "3 فیلم تحقیر آمیز از خانم بازیگرهای ایرانی ! ، از سحر قریشی تا بهاره رهنما !"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید