30 هزار مسافر فرهنگی در مراکز اسکان آموزش و پرورش مازندران مقیم شدند

به گزارش مرجع مقالات، مدیرکل آموزش و پرورش مازندران با اشاره به افزایش سفر فرهنگیان به استان گفت: از ابتدای طرح اسکان مسافران فرهنگی، 30 هزار مسافر فرهنگی در مراکز اسکان آموزش و پرورش مازندران مقیم شدند.

30 هزار مسافر فرهنگی در مراکز اسکان آموزش و پرورش مازندران مقیم شدند

اگر علاقمند به سفر با بهترین تورهای ارزان کانادا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم تور کانادا از تورنتو، مونترال و ابشار نیاگارا دیدن کنید و بهترین تجربه سفر را داشته باشید.

به گزارش خبرنگاران از ساری، سید علی قاسمی تروجنی ظهر امروز در جلسه ستاد هماهنگی خدمات سفر مازندران، گفت: مازندران از استان های مسافرخیز در کشور بوده که سالانه میزبان بسیاری از مسافران و گردشگران داخلی و خارجی است.

وی اضافه نمود: مدارس مازندران قبل از شروع سال نو برای اسکان مسافران و فرهنگیان آماده شد تا خدمات مناسبی را جهت اسکان ارائه دهد.

قاسمی توضیح داد: از 28 اسفند تا نهم فروردین 30هزار و 394 خانوار فرهنگی و غیر فرهنگی شامل 109هزارو 411 نفر در 415 مدرسه استان اسکان یافتند.

وی گفت: بیشترین اقامت در شهرستان های رامسر، چالوس، بابلسرو ناحیه یک ساری بود. براساس تعرفه اعلام شده از سوی وزارت آموزش و پرورش، هزینه یک شب اقامت در کلاس ویژه برای فرهنگیان 28 هزار تومان و برای سایر مسافران 55 هزار تومان است.

قاسمی ادامه داد: کرایه هر شب اقامت در مدارس گروه الف برای فرهنگیان، کارکنان دولت و مشاغل آزاد به ترتیب 24 هزار و500 تومان، 42 هزار و 66 هزار تومان است.

مدیرکل آموزش و پرورش مازندران گفت: هزینه یک شب اقامت در کلاس های گروه ب برای فرهنگیان، کارکنان دولت و مشاغل آزاد به ترتیب 18، 35 و 51 هزار تومان است.

منبع: تسنیم
انتشار: 2 اسفند 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: atusocialscience.ir شناسه مطلب: 661

به "30 هزار مسافر فرهنگی در مراکز اسکان آموزش و پرورش مازندران مقیم شدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "30 هزار مسافر فرهنگی در مراکز اسکان آموزش و پرورش مازندران مقیم شدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید