جزییات تازه ای در مورد گلکسی اس 10 و گوشی تاشو سامسونگ تعیین شد

به گزارش مرجع مقالات، طی مصاحبه یکی از منابع مطلع با خبرگزاری Bloomberg، بخشی از برنامه های سامسونگ برای اوایل سال 2019 معین شده است. طبق این گزارش، سامسونگ مشغول توسعه 3 مدل از گلکسی اس 10 است که یکی از آن ها احتمالا از اینترنت 5G پشتیبانی می نماید و این شرکت به زودی اولین گوشی تاشو خود را معرفی خواهد نمود.

جزییات تازه ای در مورد گلکسی اس 10 و گوشی تاشو سامسونگ تعیین شد

سری گوشی گلکسی اس 10 متشکل از 3 گوشی خواهد بود. یکی از آن ها مجهز به نمایشگر 5.8 اینچی AMOLED است که از لبه های خمیده بهره می برد، در پنل پشتی دوربین سه گانه (معمولی، اولترا واید و تله فوتو) تعبیه شده و در زیر این نمایشگر حسگر اثر انگشت و دوربین سلفی قرار گرفته است. مدل پلاس هم در کل مانند همین گوشی خواهد بود با این تفاوت که از نمایشگر بزرگ تری بهره می برد.

ارزان ترین مدل گلکسی اس 10 مجهز به نمایشگر AMOLED تخت است و احتمالا حسگر اثر انگشت آن در کنار بدنه خواهد بود. در این گزارش به تعداد دوربین های اصلی این مدل اشاره ای نشده اما طبق شایعات منتشر شده، می توانیم انتظار دوربین واحد را داشته باشیم.

در مورد گوشی تاشو سامسونگ، در این گزارش آمده که سامسونگ می خواهد در این بازار خاص حرف اول را بزند و از آنجایی که هنوز هیچ شرکتی چنین گوشی هوشمندی را روانه بازار نکرده، سامسونگ امیدوار است بتواند بخش اعظمی از این بازار را از آن خود کند. اگرچه باید خاطرنشان کنیم که هواوی هم قرار است به زودی اولین گوشی تاشو خود را روانه بازار کند. مدتی پیش گزارش هایی منتشر شد که سامسونگ پیش از شروع سال 2019 از گوشی تاشو خود پرده برداری خواهد نمود که احتمالا وقوع چنین چیزی بسیار بعید است.

منبع: GSM Arena

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 17 اسفند 1397 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: atusocialscience.ir شناسه مطلب: 36

به "جزییات تازه ای در مورد گلکسی اس 10 و گوشی تاشو سامسونگ تعیین شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جزییات تازه ای در مورد گلکسی اس 10 و گوشی تاشو سامسونگ تعیین شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید