مجید اخشابی به جامعه مهندسان تبریک گفت، وعده یک هدیه ویژه

به گزارش مرجع مقالات، به گزارش خبرنگاران، مجید اخشابی خواننده موسیقی پاپ یکشنبه پنجم اسفندماه با انتشار متنی ضمن تبریک این روز به جامعه مهندسان کشور از انتشار یک قطعه موسیقایی تا چند روز آینده در قالب هدیه به مهندسان کشورمان اطلاع داد.

مجید اخشابی به جامعه مهندسان تبریک گفت، وعده یک هدیه ویژه

در متن مجید اخشابی آمده است: چندین سال پیش تیزری با مصرف سوخت از تلویزیون پخش می شد که خواننده با بیانی احساسی این جمله را تکرار می کرد: مهندس چرا بنزین تموم شد! یاد دارم بابت به کارگیری لفظ مهندس در این شعر، شاعر عزیزش را همواره موردعنایت لفظی قرار می دادم (البته به طرزی خفیف) و بعدها با رسوخ و رسوب این جمله در ذهنم و تکرار آن دوستان مهندسم را... بعدترها از این جمله در بیاناتم فقط این باقی ماند: مهندس! چرا!؟ ... حالا که با خود فکر می کنم می بینم با این سیر تطور می توان به مفهومی مهم رسید و آن این که اکثر چراهای غیرفلسفی عالم را باید از مهندسین پرسید و فقط آن ها هستند که صلاحیت و توانایی پاسخ گویی و ارائه راهکار دارند .

سال جاری برای مهندسین یک هدیه ویژه موسیقایی دارم که به امید خدا تا چند روز دیگر تقدیم خواهم کرد. پیشاپیش امیدوارم در خور شأن این قشر متفکر و تاثیرگذار جامعه بوده باشد و مقبول طبع بلندشان واقع شود. روز مهندس مبارک

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 29 خرداد 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: atusocialscience.ir شناسه مطلب: 117

به "مجید اخشابی به جامعه مهندسان تبریک گفت، وعده یک هدیه ویژه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مجید اخشابی به جامعه مهندسان تبریک گفت، وعده یک هدیه ویژه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید