هراس رسانه عمانی از تماشاگران ایرانی

به گزارش مرجع مقالات، یک رسانه عمانی خواستار خرید بلیت بازی تیم ملی فوتبال این کشور برابر ایران توسط موسسه های دولتی و خصوصی عمانی شد.

هراس رسانه عمانی از تماشاگران ایرانی

به گزارش خبرنگاران و به نقل از روزنامه الوطن عمان، بازی بعدی تیم ملی فوتبال عمان برابر ایران نیازمند حمایت موسسه های دولتی و خصوصی عمان از طرفداران فوتبال جهت ورود به استادیوم محمد بن زاید باشگاه الجزیره امارات است. این یک مسئله ملی و وطنی است و تمام کسانی که دارای توانمندی اقتصادی هستند باید زمینه حضور تعداد زیادی از طرفداران فوتبال را در بازی برابر ایران فراهم کند.

این روزنامه عمانی در ادامه نوشت: تیم ملی فوتبال عمان در آستانه یکی از مهم ترین بازی های آسیایی خود واقع شده است و از سویی حضور توده عظیمی از تماشاگران ایرانی در استادیوم محمد بن زاید باشگاه الجزیره انکارناپذیر است. هدف تیم ملی فوتبال ایران رسیدن به جام قهرمانی ملت های آسیا است و می خواهند با جام به تهران بازگردند. عمان نیز در 3 بازی مرحله گروهی سطح فنی بسیار خوبی از خود ارائه داد و امیدواریم فردا شب خبرهای خوبی از امارات داشته باشیم.

تیم های ملی فوتبال ایران و عمان از ساعت 20:30 فردا (یکشنبه - 30 دی) در مرحله یک هشتم نهایی جام ملت های آسیا 2019 به مصاف هم می روند. قضاوت این دیدار را سزار راموس از مکزیک بر عهده خواهد داشت.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 8 خرداد 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: atusocialscience.ir شناسه مطلب: 92

به "هراس رسانه عمانی از تماشاگران ایرانی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هراس رسانه عمانی از تماشاگران ایرانی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید