پرسپولیس درگیر شایعه یک واگذاری غیرممکن

به گزارش مرجع مقالات، شایعه نموده اند که پرسپولیس به ایرانسل واگذار خواهد شد اما آیا این شرکت حاضر است طرفداران استقلال را از دست بدهد؟

پرسپولیس درگیر شایعه یک واگذاری غیرممکن

به گزارش خبرنگاران ، هر بار که مسائل مالی پرسپولیس و حتی استقلال به اوج می رسد، به یکباره شایعه واگذاری این دئ باشگاه را می شنویم. مثل همین الان که پرسپولیس در بن بست بی پولی گرفتار شده و شایعه نموده اند که به زودی به بخش خصوصی واگذار می گردد. جالب تر اینکه ادعا نموده اند این باشگاه به شرکت ایرانسل که در حال حاضر اسپانسر مشترک پرسپولیس و استقلال است، واگذار خواهد شد.

موضوعی که البته حمیدرضا گرشاسبی هم گفته از آن بی خبر است: من چنین مسئله ای را نشنیده ام و باید این موضوع را از وزارت ورزش و جوانان پیگیر شوید چرا که متولی باشگاه پرسپولیس وزارت ورزش است. من درباره این مسئله اطلاع دقیقی ندارم و چیزی هم نشنیده ام اما تا جایی که می دانم، ایرانسل یک شرکت خصوصی است و شریک یک شرکت در آفریقای جنوبی به حساب می آید.

شایعه واگذاری پرسپولیس به ایرانسل در حالی مطرح شده که این شرکت اسپانسر باشگاه استقلال هم هست و اینکه بخواهد مالکیت باشگاه پرسپولیس را در اختیار بگیرد، کمی غیرمنطقی و حتی غیرممکن به نظر می رسد. اسپانسر مشترک بودن را بالاخره یکجوری می توان پذیرفت اما مالکیت پیدا کردن بر دو باشگاه داستان متفاوتی دارد. یعنی واقعا این شرکت حاضر است قید استقلال و هوادارانش را بزند و نیمی از مشتریان خود را از دست بدهد فقط بخاطر اینکه مالک باشگاه پرسپولیس گردد؟ یا به مالکیت هر دو باشگاه چشم دارد؟

2 – 220

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 28 بهمن 1397 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: atusocialscience.ir شناسه مطلب: 19

به "پرسپولیس درگیر شایعه یک واگذاری غیرممکن" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پرسپولیس درگیر شایعه یک واگذاری غیرممکن"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید