پیش نویس اساسنامه کمیته ملی المپیک شنبه نهایی می گردد

به گزارش مرجع مقالات، پیش نویس اساسنامه کمیته ملی المپیک در جلسه روز شنبه هیئت اجرایی نهایی می گردد. - اخبار ورزشی -

پیش نویس اساسنامه کمیته ملی المپیک شنبه نهایی می گردد

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرنگاران ، طی هفته های اخیر آنالیز پیش نویس اساسنامه کمیته ملی المپیک به عنوان مهم ترین محور نشست های هیئت اجرایی در دستور کار قرار داشت و پس از قرار دادن اساسنامه در اختیار اعضای هیئت اجرایی، قرار شد اعضا نظرات و پیشنهاد خود را ارائه دهند.

همچنین کارگروهی جهت آنالیز اساسنامه تشکیل شد که قرار است این نتایج کار خود را در نشست هیئت اجرایی روز شنبه ارائه دهند تا با رای گیری از اعضای مجمع اساسنامه جهت ارائه در مجمع دی ماه، نهایی گردد.

نصرالله سجادی، علی رغبتی از خارج از هیئت اجرایی و فضل الله باقرزاده، مجید کیهانی، عبدی افتخاری، هادی ساعی و کیکاووس سعیدی از بین اعضای هیئت اجرایی، کارگروه آنالیز اساسنامه را تشکیل دادند. طاهره طاهریان، نایب رئیس کمیته ملی المپیک نیز عضو این کارگروه بود که به دلیل حضور در دانشگاه نتوانست با این کارگروه همکاری کند. دیدار تاج و کفاشیان با صالحی امیری در کمیته ملی المپیک تغییرات عمده اساسنامه پیشنهادی کمیته ملی المپیک

به گزارش خبرنگاران، اگر اعضا در این خصوص به جمع بندی برسند، پیش نویس اساسنامه، نهایی در غیر این صورت کار به جلسات بعدی کشیده خواهد شد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 31 فروردین 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: atusocialscience.ir شناسه مطلب: 60

به "پیش نویس اساسنامه کمیته ملی المپیک شنبه نهایی می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیش نویس اساسنامه کمیته ملی المپیک شنبه نهایی می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید