گرمابه با بازی شاهد احمدلو مقابل دوربین می رود

به گزارش مرجع مقالات، فیلم نیمه بلند گرمابه به کارگردانی سروش حسین جانی کلید می خورد.

گرمابه با بازی شاهد احمدلو مقابل دوربین می رود

به گزارش خبرنگاران، این فیلم از 24 مهر در لوکیشنی حوالی میدان شوش کلید می خورد و شاهد احمدلو، ویدا جوان، کامبیز بنان ،ایسان حداد و پیغام احمدی نیا در آن ایفای نقش می نمایند.

گرمابه بر اساس داستانی واقعی است و در ژانر وحشت محسوب می گردد.

این فیلم روایت خانواده ای است که به دلیل مسائل مالی ناگزیر به سکونت در حمامی قدیمی می شوند که 20 سال از متروک بودن آن می گذرد. این خانواده پس از سکونت، متوجه اتفاقات عجیب و غریبی در حمام خانه می شوند. آن ها حضور موجوداتی انسان نما را حس می نمایند، زن قصه که در ابتدا احساس می نماید دچار توهم شده است با همسر خود موضوع را مطرح می نماید اما مرد ،داستان را جدی نمی گیرد. در داستان متوجه می شویم که موجودات به دنبال تسخیر فرزند 7 ساله آن ها هستند. زن که می بیند همسرش او را باور نمی نماید خود به تنهایی آغاز به مبارزه با آن ها می نماید و....

دیگر عوامل فیلم عبارتند از:تهیه نماینده: فرهاد عشاق الحسین،نویسنده و کارگردان: سروش حسین جانی،مدیر فیلمبرداری: مانی عطشانی،منشی صحنه: فرشته عروجی،مدیر فراوری: احمد معمار پور،طراح صحنه و لباس : رها دادخواه،مدیر صدابرداری: یاسر رمضانی،مشاور کارگردان: کسرا اتشی،دستیار یک کارگردان و مدیر برنامه ریزی: محمد تیموری،مدیر تدارکات: علیرضا یار محمدی،مجری طرح: علیرضا حسن پور،گریم: صفورا صفاری،بازیگردان: امید رضا سپهری،عکاس و فیلمبردار پشت صحنه: محیا قلی زاده،دستیاران صحنه: ماریا مشکات، علیرضا نیکخواه،دستیار لباس: پرستو شفیعی.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 29 بهمن 1397 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: atusocialscience.ir شناسه مطلب: 25

به "گرمابه با بازی شاهد احمدلو مقابل دوربین می رود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گرمابه با بازی شاهد احمدلو مقابل دوربین می رود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید