آرتتا برای حفاظت از خانه اش سگ 22 هزار یورویی خرید

به گزارش مرجع مقالات، سرمربی تیم فوتبال آرسنال برای کمتر شدن نگرانی هایش پس از سرقت های زنجیره ای اخیر از منازل فوتبالیست های انگلیسی، تصمیم جالبی اتخاذ نموده است.

آرتتا برای حفاظت از خانه اش سگ 22 هزار یورویی خرید

جهت دریافت خدمات پتینه کاری سقف با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. هر گونه خدمات رنگ آمیزی با تکنیک های مدرن پتینه کاری را به ما بسپارید.

به گزارش خبرنگاران و به نقل از نشریه آ اس اسپانیا، میکل آرتتا سرمربی تیم فوتبال آرسنال برای حفاظت از خانه اش در لندن اقدام به خرید یک قلاده سگ نگهبان به ارزش 22 هزار یورو نموده است.

حمله اخیر گروهی از سارقان به منازل بازیکنان در انگلیس از جمله دله آلی سبب شده است که سرمربی اسپانیایی منچسترسیتی احساس نگرانی کند و به همین منظور یک گزینه حفاظتی دیگر به منزل خود اضافه نموده است.

آرتتا که در ماه دسامبر سکان راهنمایی آرسنال را از فردی لیونبرگ سرمربی موقت توپچی ها تحویل گرفت با این تیم قهرمان جام حذفی شد و سهمیه لیگ اروپا گرفت تا بخشی از ناکامی هایش در لیگ برتر که در رده هشتم فصل را به انتها رساند، جبران گردد. به این ترتیب به نظر نمی رسد که او به این زودی ها از آرسنال اخراج و مجبور به تغییر محل سکونت گاه خود گردد.

تصمیم آرتتا برای خرید سگ نگهبان تقلید از کاری است که پیش از او چندین تن از دیگر اهالی فوتبال انگلیس از جمله مارکوس رشفورد مهاجم تیم منچستریونایتد، جیمی وارد مهاجم لسترسیتی و پل پوگبا هافبک منچستریونایتد نیز انجام داده بودند.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 14 شهریور 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: atusocialscience.ir شناسه مطلب: 1091

به "آرتتا برای حفاظت از خانه اش سگ 22 هزار یورویی خرید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آرتتا برای حفاظت از خانه اش سگ 22 هزار یورویی خرید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید