مالکان منچسترسیتی در سوپرلیگ هند هم تیم خریدند

به گزارش مرجع مقالات، مالکان اماراتی تیم فوتبال منچسترسیتی، یک تیم هندی را هم به مجموعه تیم های فوتبال تحت مالکیت شان اضافه کردند.

مالکان منچسترسیتی در سوپرلیگ هند هم تیم خریدند

برای دیدن بریتانیای کبیر با تور انگلیس همراه باشید.

به گزارش خبرنگاران، گروه فوتبال سیتی مالک امارات باشگاه منچسترسیتی گامی بلندی برای استفاده از پتانسیل های بازار پررونق فوتبال هند برداشت و با خرید 65 درصد از سهام باشگاه بمبئی سیتی به مالک این باشگاه تبدیل شد.

براساس این گزارش، بمبئی سیتی هشتمین تیم فوتبال تحت پوشش گروه فوتبال سیتی است که 35 درصد سهام آن در اختیار سهامداران قبلی اش، رانبیر کاپور (فیلم ساز و هنرپیشه معروف هندی و بیمال پارکه) قرار گرفته است.

گروه فوتبال سیتی مالک باشگاه های منچسترسیتی در لیگ برتر انگلیس، نیویورک سیتی در MLS، ملبورن سیتی در لیگ استرالیا، یوکوهاما اف سی مارینوس در جی لیگ ژاپن، اتلتیکو تورکه در اروگوئه، جیرونا در اسپانیا و سیچوان جیونیو در چین بود و اکنون تیم بمبی سیتی هم به مجموعه تیم های این گروه اضافه شده است.

تیم فوتبال بمبئی سیتی که در استادیوم هشت هزار نفره بمبی آره نا بازی می نماید، سال 2014 تأسیس شد. این تیم فصل 19-2018 را در رده سوم جدول سوپرلیگ هند به انتها رساند، اما در بازی های پلی آف آن فصل مغلوب تیم گوا شد. بمبئی سیتی در این فصل تمامی پنج بازی ابتدایی خود را برده است.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 11 دی 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: atusocialscience.ir شناسه مطلب: 523

به "مالکان منچسترسیتی در سوپرلیگ هند هم تیم خریدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مالکان منچسترسیتی در سوپرلیگ هند هم تیم خریدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید