استقرار 15 سایت مرکزی و فرعی شن و نمک در منطقه 5

به گزارش مرجع مقالات، شهر: شهردار منطقه 5 از اتخاذ تمهیدات و تهیه تجهیزاتی اطلاع داد تا شهروندان در موقع بارش برف فقط لذت ببرند و نگران بسته شدن راه ها یا یخبندان احتمالی نباشند.

استقرار 15 سایت مرکزی و فرعی شن و نمک در منطقه 5

به گزارش خبرنگار شهر محمود کلهر ، شهردار منطقه 5 در حاشیه بازدید صبح امروز از مانور خودروهای برف روب و امدادی در شرایط بارانی در این منطقه 5 در پارکینگ شماره یک پارک ارم به خبرنگاران گفت: توپوگرافی منطقه 5 و سابقه بارش های سنگین برف ما را بر آن داشت با توجه به پیش بینی ها ، آمادگی خود را با برف های سنگین بسنجیم به همین جهت طی مانوری ماشین آلات برف روبی را مرور و آنالیز کنیم و این کار با همکاری معاونت خدمات شهری و سازمان مدیریت پسماند اجرا شده و خوشبختانه حداکثر احتیاج منطقه برای مقابله با عوارض ناشی از بارندگی های احتمالی را فراهم نموده ایم .

به گفته او به لحاظ تجهیزات اعم از خودروی های سنگین و سبک و حتی در رمپ ها و معابر باریک با پیکاپ شن پاشی عملیات برف روبی و شن پاشی انجام می گردد تا مردم در موقع برف فقط لذت ببرند و نگران بسته شدن راه ها یا یخبندان احتمالی نباشند.

او با بیان این که سال جاری با یک هم افزایی به استقبال بارش ها می رویم، گفت: در صورت بروز هر مسئله ای شهروندان می توانند با سامانه 137 و 1888 تماس بگیرند. ضمناً طی تماس با شهرداری منطقه 5 و نواحی می توانند مسائل احتمالی را گزارش نمایند. همچنین با توجه به استقرار دوربین های ترافیکی از آنجا هم به طور کامل همکاران ما رصد می نمایند تا اگر آب گرفتگی بود در حداقل زمان آن را رفع کنیم.

او درباره استقرار مخازن شن و نمک هم در معابر گفت: علاوه بر سایت مرکزی، 14 سایت فرعی هم مستقر نموده ایم و در تمام مسیرها و بزرگراه ها و مخصوصا قسمت شمالی شهر این کیسه ها مستقر هستند تا شهروندان هم بتوانند در کوتاه ترین زمان از آن استفاده نمایند.

خبرنگار: اکبر بیاتی

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 30 آذر 1399 بروزرسانی: 30 آذر 1399 گردآورنده: atusocialscience.ir شناسه مطلب: 1312

به "استقرار 15 سایت مرکزی و فرعی شن و نمک در منطقه 5" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "استقرار 15 سایت مرکزی و فرعی شن و نمک در منطقه 5"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید