برترین منطقه برای رزرو هتل در دبی کجاست؟ (تور ارزان دبی)

به گزارش مرجع مقالات، بزرگترین شهر امارات متحده عربی دبی است و برترین منطقه برای رزرو هتل در دبی برای هر مسافری حائز اهمیت است. معمولا هتل های نزدیک به مراکز گردشگری گران تر هستند و هزینه بیشتری را شامل می شوند. مزیت این هتل ها به خاطر این است که شما هزینه ای برای رفتن و آمد در شهر کمتر پرداخت می کنید. خب شما برای چه هدفی به دبی سفر می کنید هم مهم است. به طور مثال اگر برای سرگرمی و ورزش های آبی می روید باید در مکانی باشید که نزدیک به ساحل های دبی باشد و اگر برای انجام کاری به این شهر سفر می کنید و از ادارات می خواهید استفاده می کنید خیابان شیخ زاید و حوالی آن را انتخاب کنید. در این مقاله خبرنگاران منطقه ها مختلف را برای رزرو هتل در دبی به شما مخاطب اهل سفر معرفی می نماید.

برترین منطقه برای رزرو هتل در دبی کجاست؟ (تور ارزان دبی)

با تور ارزان دبی در زیباترین سواحل خلیج فارس استراحت کنید و شهری پر زرق و برق، بین‌المللی و پیشرفته را سیاحت کنید.

منطقه جمیرا در دبی

منطقه داون تاون دبی

منطقه بِر دبی

محله الصفوح دبی

محله دیره دبی یکی از قدیمی ترین منطقه ها دبی

خیابان الفحیدی گشت و گذار در تاریخ

منطقه آلبرشا در دبی

برترین منطقه برای رزرو هتل منطقه بسکتیه دبی

منطقه جمیرا در دبی

منطقه جمیرا در دبی یکی از برترین منطقه ها برای رزرو هتل در دبی به شما می رود چرا که از منطقه ها گردشگری شهر دبی به شمار میرود. نام جمیرا حدود ده سالی است که بر یکی از لوکس ترین منطقه ها دبی گذاشته شده است. نماد این منطقه خاص برج العرب است که به صورت بادبان کشتی است و ساحل جمیرا با ماسه های سفید رنگ یکی از برترین ساحل ها برای سرگرمی های آبی به شمار می رود. پارک آبی وایلدر واید یکی از برترین پارک های آبی منطقه جمیرا است که سالانه گردشگرهای بی شماری برای سرگرمی به این منطقه می آیند. هتل آتلانتیس جمیرا یکی از گران ترین هتل های دبی به شمار می رود. در اینجا شما می توانید هتل های ساحلی نیز را انتخاب کنید که ساحل اختصاصی در جمیرا نیز دارند.

از هتل های منطقه جمیرا هتل Dubai Marina/ مارینای دبی، JA Ocean View Hotel /جی اویشن ویو هتل، Jannah Marina Hotel Apartments/ جاناه مارینا سوئیت آپارتمان، Pearl Marina Hotel Apartments /پیر آپارتمان هتل مارینا و ده ها مورد دیگر است که از هتل های سه ستاره تا پنج ستاره به حساب می آیند و در این منطقه وجود دارد. اگر چه که خیابان مارینا و منطقه اش به کافه و رستوران و هتل های گران معروف هستند اما می توانید هتل های سه ستاره با قیمت پایین تر نیز در این منطقه رزرو کنید. برای آشنایی بیشتر با هتل های منطقه می توانید مقاله برترین هتل های منطقه الجمیرا در دبی را از وب سایت خبرنگاران بخوانید.

منطقه داون تاون دبی - برترین منطقه برای رزرو هتل دبی

یکی دیگر از منطقه ها گردشگری دبی منطقه داون تاون دبی است و این منطقه به خیابان بلوار دبی دسترسی دارد. خب در این منطقه جدا از ورزش های آبی لاین دوچرخه سواری در نزدیکی ساحل دارد که اهمیتش را برای گردشگرها بیشتر می نماید. به خاطر جاذبه های داون تاون معمولا برترین منطقه برای رزرو هتل در دبی به شمار می آید. در اینجا یکی از برترین جاذبه های دبی به نام برج خلیفه را می بینید حتی اگر بازدید داخلی از این برج نداشته باشید از نمای بیرونی آن حتما عکس یادگاری می گیرید. این برج با 163 طبقه یکی از آسمان خراش های معروف دبی است.

فواره دبی مال هم در شب نمای بسیار زیبایی دارد که دارای نور پردازی بی نظیری نیز هست. به یکی از برترین مراکز خرید به نام دبی مال نیز دسترسی خوبی دارد و می توانید اجناس مارک و برند را در این منطقه بخرید. رستوران و کافه های این منطقه نیز گران قیمت به شمار می روند. هتل های داون تاون دوبی رزیدنس، د ادرز دونتون دوبای، اکسلسیور داون تاون هتل، سوفیتل دبی داون تاون از برترین هتل های منطقه داون تاون دبی به شمار می آید.

منطقه بِر دبی bur Dubia

منطقه بِر دبی (bur Dubia) یکی از منطقه ها محلی تر در دبی است. برترین منطقه برای رزرو هتل در دبی برای قشرهایی که درصدد کاهش هزینه های سفر هستند تا هزینه بالای اقامت را نپردازند. این منطقه به مکان های گردشگری نزدیک نیست و در نزدیکی خیابان السطوه قرار گرفته است. منطقه بِر دبی (bur Dubia) از خیابان فرعی السطوه به خیابان شیخ زاید می رسد. در این منطقه هندی ها و فیلیپینی ها زندگی می نمایند. سبک زندگی سنتی تر دبی را می بینید و با زندگی مردمان عرب زبان نیز آشنا می شوید. این به جاذبه های گردشگری دبی دورتر است. رستوران های اصیل هندی دراین منطقه وجود دارد و در کل قیمت غذاها آنچنان گران نیست.

Ambassador Hotel/ موونپیک بر دبی دبی /Movenpick Hotel & Apartments Bur Dubai ازهتل های معروف در بِر دبی (bur Dubia) هستند. برای کسانی که تمایل دارند سفری مقرون به صرفه داشته باشند می تواند یکی از برترین منطقه های دبی برای رزرو هتل باشد.

محله الصفوح دبی - برترین منطقه برای رزرو هتل دبی

برترین منطقه برای رزرو هتل دبی محله الصفوح دبی است. بزرگترین پیست اسکی سرپوشیده در این منطقه قرار گرفته است. این منطقه از معدود منطقه ها دبی است که دارای کلیسا، معبد هندوها و مسجد است. ساحل قصر سیاه منطقه الصفوح دبی یکی از زیباترین ساحل ها به شمار می آید. هتل های لوکس و گرانی در این منطقه نیز وجود دارد و از محله های گران دبی است که دسترسی خوبی به ساحل قصر سیاه، برج العرب و مارینا و جمیرا دارد. از این رو از سوی مسافرها انتخاب می گردد. در محله الصفوح دبی جشنواره ها و رویدادهای فرهنگی و هنری متعددی برگزار می گردد که میزبان بسیاری از هنرمندها است. در این منطقه پرفورمنس های خوبی به اجرا در می آید که می توانید با سبک هنر ساکنان عرب دبی هم آشنا شوید.

بازار سنتی Souk Madinat Jumeira بازار مدینه جمیرا یکی از برترین محل ها برای خرید سوغاتی از دبی است. این منطقه از یک طرف به بازار سنتی و از طرف دیگر به منطقه ها زیبای جمیرا راه دارد که می تواند برترین منطقه برای رزرو هتل به شما رود. هتل های الصفوح Holiday Inn Express Dubai, Two Seasons Hotel and Apartments Radisson Blu Hotel , Arjaan by Rotana, از برترین هتل های این منطقه هستند.

محله دیره دبی یکی از قدیمی ترین منطقه ها دبی

سبک سفری هر فردی فرق دارد. تعدادی سرگرمی ها لوکس را دوست دارند و تعدادی قدم زدن در بخش سنتی شهر و تماشا زندگی مردمان سنتی را دوست دارند . محله دیره دبی یکی از قدیمی ترین منطقه ها دبی محسوب می گردد که شما در خیابان هور العنز زندگی سبک مردمان عرب را می توانید مشاهده کنید. ساختمان های خیابان هور العنز و محله دیره دبی آنچنان لوکس نیستند اما زندگی سنتی ساکنان عرب و مدرن در این محله بهم آمیخته شده است.

بزرگترین بازار سنتی نیز درمنقطه دیره دبی وجود دارد. که شما می توانید یک سوغات تمام عیار دبی را تهیه کنید. از لحاظ قیمت برترین منطقه برای رزرو هتل در دبی به شمار می آید. هتل های منطقه به نام Al Bandar Arjaan - Dubai Creek/ البندر ارجان دبی، Rove City Centre/ راو سیتی سنتر دبی، Lavender Hotel / لاوندر دیره از هتل های معروف منطقه دیره هستند.

خیابان الفحیدی گشت و گذار در تاریخ - برترین منطقه برای رزرو هتل دبی

اگر به جاذبه های تاریخی علاقه مند هستید در دبی می خواهید گشت و گذاری در دل گذشته داشته باشد خیابان الفحیدی را انتخاب کنید. با انتخاب خیابان الفحیدی گشت و گذار در تاریخ و موزه های مختلف عربی از دبی خواهید داشت. قلعه فحیدی، بناهای قدیمی این منطقه شما را با گذشته دبی تا حدودی آشنا می نماید. علاقه به ورزش و سرگرمیات آبی در دبی از اولویت های مسافرها است و تعدادی نیز کنار ورزش های آبی دوست دارند تاریخ گردی نیز داشته باشند. هتل های این منطقه آنچنان گران به شمار نمی آیند.

با انتخاب محله الفحیدی می توانید رزرو هتل مناسبی از لحاظ قیمت داشته باشید. یکی از هتل ها معروف این منطقه هتل آپارتمان بیتی دبی است که قیمت مناسبی دارد. منطقه الفحیدی از نظر قیمت مناسب هتل برترین منطقه برای رزرو هتل دبی نیز به شمار میرود که هزینه های هتل نیز آنچنان قیمت بالایی ندارند.

منطقه آلبرشا در دبی - برترین منطقه برای رزرو هتل دبی

یکی از آرام ترین و امن ترن محله های دبی منطقه آلبرشا است. این محوطه در غرب شهر و نزدیکی خیابان شیخ زاید قرار گرفته است. مرکز خرید امارات و زمین اسکی دبی از جاذبه های منطقه آلبرشا در دبی به شمار می رود که ساکنان دبی را برای سرگرمی به سوی خود می کشاند. پارک البرشا پوند یکی از پارک ها وسع و زیبا دبی به شمار می آید که اهالی دبی در پاییز و زمستان برای پیک نیک به این منطقه می آیند. در این منطقه مغازه های متعدد و رستوران های محلی عربی، پاکستانی و هندی موجود است. آلبرشا دبی نزدیکی خوبی به محله الصفوح ، جمیرا دارد و از این رو به جاذبه های گردشگری دبی نزدیک است. هزینه در این منطقه به گرامی الصفوح و پالم و جمیرا نیست و برترین منطقه برای رزرو هتل در دبی به شمار میرود.

Kempinski Mall Of The Emirates/ کمپینسکی امارات مال دبی، Elite Byblos Hotel EX/ الیت بیبلوس البرشا، Hotel Auris metro central apartments/ آریوس مترو سنترال هتل، Gulf Oasis Hotel Apartments /گلف اوسیس هتل از هتل های معروف این منطقه است.

برترین منطقه برای رزرو هتل منطقه بسکتیه دبی

اگر دوست دارید در محلی اقامت داشته باشید که دبی قدیم باشد منطقه بستکیه دبی یکی از این منطقه ها است. از نظر مقرون به صرفه بودن هتل ها و برای مشاهده زندگی مردم دبی برترین منطقه برای رزرو هتل در دبی به شمار می رود. معماری خیابان های بستکیه کاملا سنتی و قدیمی است و شما را به یاد معماری شهرهای کویری ایران می اندازد. منطقه بستکیه نزدیکی خیابان السیف قرار گرفته است. این منطقه شلوغ ترین منطقه دبی به شمار میرود و دارای یک بازار سنتی و قدیمی است. برترین سوغات این بازار نیز ادویه های معروف عربی است.

در این منطقه دکه های اغذیه فروشی متعددی وجود دارد و اگر دوست دارید غذای خیابانی را انتخاب کنید برترین منطقه به شمار میرود. همه چیز در مـنطقه بسکتیه دبی مقرون به صرفه است. مجموعه های واحد اقامتی آنچنان گران نیستند و انواع هتل آپارتمان و هاستل و هتل در این منطقه وجود دارد.

نتیجه گیری برترین منطقه برای رزرو هتل در دبی

برترین محله برای تماشا بازار تاریخی و سبک زندگی سنتی دبی محله دیره، زیباترین و رویایی ترین منطقه پالم جمیرا ، آرام ترین محله البرشا، امن ترین و گران ترین مـنطقه داون تاون دبی ، تاریخی ترین محله نیز الفحیدی و بستکیه است که همگی برای برای رزرو هتل در دبی مناسب هستند. برترین منطقه برای رزرو هتل در دبی براساس دو معیار امکانات بالا و مقرون به صرفه بودن است.

عده ای سرگرمی های لوکس و گران قیمت را در سفر می پسندند و عده ای نیز جاذبه های تاریخی ، مشاهده گری نزدیک از زندگی مردم یک منطقه هدف سفرشان است. به طور مثال پالم الجمیرا و داون تاون از گران ترین منطقه های دبی برای اقامت به شمار می روند و منطقه الفحیدی، دیره، بر دبی و بستکیه از مقرون به صرفه ترین منطقه ها دبی محسوب می شوند. الصفوح، آلبرشا هم از از نظر هتل دارای قیمت های مناسب هتل هستند و در سطح میانه به حساب می آیند.

برای سفر به دبی می توانید پکیج تورهای خبرنگاران را انتخاب کنید. شما می توانید در تمام محله های ذکر شده هتل مناسب خود را در وب سایت خبرنگاران رزرو کنید و درباره هر هتلی امکانات و خدماتش را از وب سایت خبرنگاران بخوانید و سپاس با آگاهی به رزرو هتل خود بپردازید. . برای درخواست ویزا تمامی مدارک ویزای امارات متخده عربی را خبرنگاران بخوانید و برای گرفتن ویزای گردشگری امارات متحده عربی ضروری است که حضوری اقدام کنید. برای پرواز نیز در اسرع وقت می توانید پرواز خود از ایران به دبی را رزرو کنید

منبع: الی گشت
انتشار: 31 شهریور 1401 بروزرسانی: 31 شهریور 1401 گردآورنده: atusocialscience.ir شناسه مطلب: 2128

به "برترین منطقه برای رزرو هتل در دبی کجاست؟ (تور ارزان دبی)" امتیاز دهید

1 کاربر به "برترین منطقه برای رزرو هتل در دبی کجاست؟ (تور ارزان دبی)" امتیاز داده است | 2 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برترین منطقه برای رزرو هتل در دبی کجاست؟ (تور ارزان دبی)"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید