اسپین آف بازی تاج و تخت صحنه های خشونت آمیز علیه زنان نخواهد داشت

به گزارش مرجع مقالات، اولیویا کوک می گوید اسپین آف بازی تاج و تخت، خانه اژدها (House of the Dragon) خشونت آشکاری علیه زنان به نمایش نمی گذارد. به گفته این ستاره سینما، پیش درآمد بازی تاج و تخت با عنوان خانه اژدها عاری از هرگونه صحنه خشونت علیه زنان است .

اسپین آف بازی تاج و تخت صحنه های خشونت آمیز علیه زنان نخواهد داشت

این مجموعه پیش درآمد که قرار است از ماه آوریل فیلم برداری آن شروع شود، داستان خاندان تارگرین قبل از زمان دنریس با بازی امیلیا کلارک را روایت خواهد کرد و هواداران انتظار دارند که این سریال کاملا شبیه سریال اصلی بوده و حال و هوای همان سریال را داشته باشد. با این حال، ممکن است متوجه شوند که میزان انواع خشونت علیه زنان در این سریال کاهش یافته که موضوعی مهم و ضروری است.

  • انیمیشن سریالی بازی تاج و تخت در مراحل اولیه ساخت است
  • نخستین تصاویر پیش درآمد بازی تاج و تخت منتشر شد
  • جرج آر. آر. مارتین از مرگ شاه رابرت در سریال بازی تاج و تخت متنفر است

از زمان پخش بازی تاج و تخت در سال 2011، این سریال جایگاه خود را به عنوان یکی از محبوب ترین سریال های تاریخ تلویزیون گرفته است که می توان آن را ناشی از جذابیت داستان پردازی و بازی خارق العاده بازیگران دانست. با این وجود، علی رغم موفقیت زیاد و هواداران سرسخت، این مجموعه هم بحث برانگیز بود. بازی تاج و تخت صحنه های خشونت زیادی دارد که خشونت فیزیکی علیه زنان را به تصویر می کشد.

ماهیت خشونت آمیز این صحنه ها واکنش شدید هواداران و منتقدان را در پی داشت، که برخی افراد، خشونت های به تصویر کشیده شده را غیر ضروری دانستند. به هرحال، این سریال فرعی به دنبال جلوگیری از خلق چنین صحنه هایی است .

اولیویا کوک که در خانه اژدها در نقش آلیسنت های تاور بازی خواهد کرد، در مصاحبه ای با The Telegraph اطمینان داد که در این سریال از تولید و پخش صحنه هایی شامل انواع خشونت علیه زنان، جلوگیری خواهد شد. کوک گفت: اگر این سریال شامل چنین صحنه هایی بود، او اصلا از حضور در این سریال احساس راحتی نمی کرد.

در ادامه صحبت های کامل کوک را می خوانید: من نمی توانم جزئی از سریالی باشم که در آن خشونت آشکار نسبت به زنان وجود دارد و در مورد آن بی تفاوت باشم، تنها به این دلیل که آن ها (عوامل فیلم ساز) می خواهند با این کار به نوعی بینندگان را جذب کنند. من قبلا آن قدر خوش شانس بودم که فیلم نامه این پیش درآمد را خواندم. این فیلم نامه نسبت به چند فصل اول سریال تاج و تخت تغییر زیادی کرده است و فکر نمی کنم فکر درستی باشد که هیچ یک از آن صحنه ها به فیلم نامه اضافه شود.

کوک، که پس از انتخاب شدن به عنوان بازیگر در خانه اژدها، سریال بازی تاج و تخت را به طور افراطی و مداوم تماشا کرده، به صحنه های بحث برانگیز مربوط به بازی تاج و تخت اشاره می کند.

او می گوید: در اوایل فصل 1، صحنه ای وجود دارد که دنریس در ازای دریافت ارتش برای برادرش به رهبر قبیله دوتراکی، کال دروگو (جیسون موموآ) فروخته می شود. در فصل 5 هم پس از ازدواج سانسا استارک (سوفی ترنر) با رمزی بولتون (ایوان ریون) یک صحنه خشونت مشابه اتفاق می افتد. در هر دو مورد، سن این دو شخصیت ماهیت بحث برانگیز صحنه ها را بیشتر می کند.

کوک در پایان در مورد تصمیم برای متوقف کردن صحنه های به تصویر کشیدن خشونت علیه زنان به سوالی پاسخ می دهد که برخی از هواداران در مخالفت با این تصمیم ابراز داشتند: آیا می توان بدون به تصویر کشیدن آن لحظه ها داستان را به درستی نقل کرد؟ همان طور که کوک اشاره داشت، دور شدن از خطوط داستانی با جلوگیری از خلق چنین صحنه هایی فقط می تواند به نفع HBO باشد و مثالی باشد که در آن صنعت سینما مسیری رو به رشد دارد. به نظر می رسد که خانه اژدها در مسیری درست حرکت می کند.

منبع: Screenrant

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 12 فروردین 1400 بروزرسانی: 12 فروردین 1400 گردآورنده: atusocialscience.ir شناسه مطلب: 1513

به "اسپین آف بازی تاج و تخت صحنه های خشونت آمیز علیه زنان نخواهد داشت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اسپین آف بازی تاج و تخت صحنه های خشونت آمیز علیه زنان نخواهد داشت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید